شرح وظایف
شرح وظایف امور قراردادها
1-نظارت وکنترل بر قراردادهای واحدهای تابعه
2- بررسی و اعلام نظرات کارشناسی در خصوص قراردادهای ارسالی از واحدها و مطابقت قراردادهای پيشنهادی واحدها با موازين حقوقی و مالی و غيره
3-تهيه و تنظيم بانک اطلاعاتی قراردادها و استخراج و ارائه آمار در خصوص قراردادهای منعقده (مناقصهها/مزايدهها)
4- کنترل کليه اسناد مناقصه/مزايده، توزيع اسناد مناقصه و مزايده و تشکيل جلسات توجيهی
5- بروز رسانی و درج آگهی های چاپ شده به همراه اسناد در پايگاه ملی مناقصات و سايت دانشگاه
6-اصلاح فرآيندهای مناقصه و مزايده بر اساس قوانين، مقررات و آئين نامه و آموزش و اطلاع رسانی به واحدها
7- صدور مجوز مناقصه و مزايده و صدور دعوتنامه جهت اعضاء کميسيون و مناقصه گران و اعضای کميته فنی و بازرگانی
8- برگزاری مناقصه عمومی، محدود و مزايده و ترک تشريفات
9- تشکيل جلسات کميته فنی بازرگانی جهت ارزيابی کيفی مناقصه گران در مناقصه دو مرحله ای
10- تشکيل جلسات کميسيون مناقصه /مزايده جهت بررسی اسناد و تعيين برنده با مناسب ترين قيمت پيشنهادی
11- ابلاغ صورتجلسات کميسيون مناقصه و مزايده به واحدهای تابعه جهت انعقاد قرارداد با شرکت/شخص برنده
12- ارائه راهنمايی های لازم به رابطين واحدها،
13-تنظيم آگهی مناقصه و مزايده جهت درج در روزنامه
14-ارسال اطلاعات مناقصه ها و مزايده ها همزمان با درج آگهی در روزنامه به اداره بازرسی کل کشور و پایگاه ملی مناقصات
15-تجزيه و تحليل داده ها و تعيين قيمت پايه جهت خدمات قابل واگذاری
16-اظهار نظر نسبت به پيش نويس قراردادهای خريد اقلام عمده و فعاليت های خدمات عمومی و پشتيبانی و رعايت جنبه های حقوقی و تضامين آنها
17- بررسی دلايل توجيهی و اسناد ارسالی از واحدها جهت برگزاری ترک تشريفات مناقصه و هماهنگی های لازم در رابطه با تشکيل جلسات آن ها