پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۹۴۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۱۶۸۹ مورد

دوشنبه ٢٦ بهمن ١٣٩٤ ساعت ١:٢٩ ق.ظ   ( بازدید : 1150 نفر )

ثبت نام بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی: مسئول قرآن و عترت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با بیان این مطلب گفت:علاقمندان حضور در بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور تا 15 اسفند مهلت ثبت نام دارند.

"معصومه شیردل"  به تشریح برنامه های سال جاری پرداخت و اظهار داشت: سومین جشنواره قرآنی ویزه همسر و فرزندان کارکنان دانشگاه در سال جاری به صورت استانی و ویژه همسر و فرزندان کارکنان دانشگاه و مسابقات 7 نکته 7 سوال نیز در هفته قرآن و دانشگاه ویژه دانشجویان خوابگاه ها برگزار شد .

"شیردل" تصریح کرد:اختتامیه جشنواره قرآنی تقدیر از برگزیدگان بیستمین جشنواره قرآنی و سومین جشنواره قرآنی ماه رمضان نیز برگزار شد.

وی مهم ترین برنامه قرآنی سال آینده را حضور در بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی عنوان کرد و افزود:برگزاری کلاس های تدبر در قرآن ویژه دانشجویان،اردوهای زیارتی قرآنی مخصوص فعالان قرآنی و دانشجویان،برگزاری چهارمین جشنواره ماه مبارک رمضان نیز از برنامه هایی که در سال آینده پیگیری می شود.

"شیردل افزود:اختتامیه جشنواره قرآنی دانشگاه،برگزاری کلاس آموزشی صوت و لحن و تجوید ویژه دانشجویان،کلاس های آموزشی کددار ویژه کارکنان نیز از دیگر برنامه هایی است که توسط این حوزه ویژه دانشجویان و کارکنان برگزار می شود.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.