پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۵۶۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۰۳۰۳ مورد

سه شنبه ٢٧ بهمن ١٣٩٤ ساعت ٢٠:٣ ب.ظ   ( بازدید : 176 نفر )

جشن بزرگ روز پرستار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان برگزار شد .

به گزارش وب دا رئیس دانشگاه در این آیین که با حضور مسئولان استانی و دانشگاه در تالار فرهیختگان بجنورد برگزار شد ، اظهار داشت: در بین تمامی مناسبت های سال، مناسبتی زیبنده تر از روز پرستار وجود ندارد .

دکتر"ابراهیم گلمکانی" ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب(س) بیان داشت:تقارن روز پرستار و ایام دهه فجر را به فال نیک می گیریم و این روز بزرگ را به تمامی پرستاران بزرگوار تبریک عرض می نمایم.

دکتر"گلمکانی" تصریح کرد: بنده به عنوان یکی از کسانی که در جامعه سلامت و در کنار پرستاران خدمت می کنم به خود می بالم چرا که کار پرستاران مجموعه ارزشمندی از خدمت به همنوع،بیدار خوابی،علم و عمل و کمک و امداد است.

وی تاکید کرد: بخش زیادی از موفقیت برنامه های طرح تحول سلامت به همت اقدامات انجام شده پرستاران صورت پذیرفته و با همراهی این قشر بزرگ و کارآمد کارهای ارزنده ای در حوزه سلامت و درمان اتفاق افتاده است.

به گفته وی تاکنون سعی شده است که پرداخت ها به پرستاران مناسب باشد گرچه کار پرستار با هیچ معیار مادی قابل قیاس نیست .

 به گفته دکتر "گلمکانی" شخصیتی همچون حضرت زینب(س) نماد یک پرستار واقعی است و الگوی مسلم پرستاری و ایثار در یک جامعه دینی و شیعی دخت امیر المومنین (ع) ،حماسه ساز  صحنه عاشورا و  کسی که رسالت عاشورا را کامل کرد ، می باشد.

بر پایه این گزارش در ادامه برنامه های متنوعی اجرا گردید و در بخشی از مراسم از 45 پرستار نمونه استانی با حضور مسئولان تقدیر به عمل آمد .


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.