پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۷۹۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۰۵۳۶ مورد

چهارشنبه ١٩ اسفند ١٣٩٤ ساعت ١٤:٥٥ ب.ظ   ( بازدید : 361 نفر )

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی؛ رئیس دانشگاه در این مراسم اظهار داشت: مکتب حیات بخش اسلام به عنوان بزرگ ترین تفکر توحیدی در جهان برای رسیدن به آرمان توحیدی خود راه کارهایی را تدوین کرد و شهادت به عنوان مهم ترین راهکار برای رسیدن به اهداف آن مطرح است.

دکتر «ابراهیم گلمکانی» افزود : جنگ های مختلف، شهدای بسیاری را تقدیم جامعه توحیدی آن زمان کرد که به طور قطع رمز موفقیت حرکت اسلام در همان زمان همین ایده و تفکر بود.

وی با تاکید بر این که اگر خون شهدا نبود، امروز چنین رشد و توسعه ای را شاهد نبودیم ، اظهار داشت : جامعه اسلامی ما به عنوان یک حکومت جامع دینی، هم پیروزی و هم بقای خود را مدیون این تفکر می داند و پیروزی انقلاب بدون این حرکت عظیم غیر ممکن بود.

دگتر گلمکانی با بیان این که نهال انقلاب با خون شهدا بارور شد گفت : عظمت و بزرگی افرادی که شهیدانی را به انقلاب اهدا کردند قابل ستایش و تقدیر و باعث افتخار است.

وی افزود : باید یاد و خاطر شهدا را برای کودکان و نوجوانان این نسل زنده نماییم تا آنها به این باورهای عمیق و اعتقادات راستین دسترسی پیدا کنند.

وی تصریح کرد : ما به این که در کشوری با نگاه ایدئولوژیک غنی و با ضمانت و پشتوانه هستیم، افتخار می کنیم.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه نیز در این مراسم گفت : شهدا، نظام اسلامی ما را بیمه کردند و وظیفه ما این است که در ادامه راه آن ها نقش آفرینی داشته باشیم.

شایان ذکر است، در پایان مراسم از 5 خانواده که 2 شهید را تقدیم انقلاب و میهن خود نمودند، 2 خانواده شهید جانباز 70 درصد که امسال به درجه رفیع نایل آمده اند و یک خانواده شهید مدافع و یک خانواده جانباز شهید تقدیر به عمل آمد.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.