پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۷۱۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۳۵۰۲ مورد

دوشنبه ٣٠ فروردین ١٣٩٥ ساعت ١١:٢٩ ق.ظ   ( بازدید : 1156 نفر )

جلسه هفته سلامت با حضور کلیه مسئولین ادارات در اتاق فرماندار ساعت 8صبح مورخه 29/1/95برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان فاروج، در ابتدا آقای امان الله خدمتگزارفرماندار محترم شهرستان در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی گفت:حوزه سلامت و بهداشت یکی از ارکان های  توسعه است است و برای تحقق آن،  تعامل و همکاری بین دستگاه ها و برنامه‌ریزی  های لازم  و ایجاد بستر لازم در حوزه سلامت ضروری است.

وی بااشاره به شعار جهانی  بهداشت امسال، (غلبه بر دیابت گام نخست در توسعه سلامت) افزود: فرهنگ سازی به کاهش بروز این بیماری در افراد کمک می کند.

 خدمتگزار گفت: با توجه به سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت بایستی با تلاش مضاعف برای  ارتقاءسلامت افراد و جامعه گام برداشت

فرماندار فاروج  تاکیدکرد: ورزش همگانی و پیاده‌روی های  خانوادگی  زمینه ساز نشاط و سلامت اجتماع می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بر  اصلاح  الگوی مصرف ، صرفه جویی و مصرف درست، توجه به امر ورزش ، همکاری و تعامل مسئولان در فضای همدلی و همزبانی  ، فرهنگ سازی و توسعه سلامت تاکید  کرد وگفت:  امیدواریم امسال با اصلاح الگوی مصرف و ترویج مصرف کالاهای داخلی وارتقاء آگاهی و بهداشت بتوانیم گام موثری در راستای سلامت جامعه برداریم .

در ادامه آقای دکتر صادقیان ریاست شبکه بهداشت ودرمان گفت : غبار روبی مزار شهدای مرکزی ونواختن زنگ سلامت با حضور مسئولان، پیاده روی عمومی ، برگزاری همایش علمی آموزشی کارکنان دولت، برپایی نمایشگاه هفته سلامت دربیمارستان شهدا و  مراکز شهری و روستایی، ورزش صبحگاهی ، برگزاری مسابقات دیابت برای عموم و ... را از برنامه های  هفته سلامت عنوان کرد .

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان فاروج چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.