پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۷۲۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۲۴۶۵ مورد

دوشنبه ٣٠ فروردین ١٣٩٥ ساعت ١٣:١٤ ب.ظ   ( بازدید : 266 نفر )

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی: این جلسه در راستای اجرای آیین نامه پوشش و رفتار حرفه ای در دانشگاه علوم پزشکی در روز یکشنبه 29 فروردین برگزار شد.
در این نشست آقای دکتر ابراهیم زاده در جمع مسئولین آموزشی و مراکز آموزشی درمانی و دانشکده ها به تبیین و ابلاغ آیین نامه پوشش و رفتار به مجموعه های دانشگاه پرداختند.

در ادامه ایشان افزود:بر اساس بازدید میدانی که از بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی بعمل آمده ضمن تاکید بر رعایت پوشش حرفه ای بر اساس آئین نامه مربوطه گفت : موضوع پوشش حرفه ای مختص کشور ما نیست بلکه در دانشگاههای دنیا نیز قوانین مربوطه در این خصوص وجود دارد که همه ملزم به رعایت آن هستند.

وی افزود : رعایت پوشش حرفه ای در واقع رعایت رفتار حرفه ای است که متناسب با شان محیطهای آموزشی و درمانی بروز می کند . بعبارت دیگر لزوم حفظ حرمت محیطهای آموزشی ، حفاظت از شان دانشجویان و ارائه دهندگان خدمات سلامت و همچنین ایجاد اعتماد و اطمینان در گیرندگان خدمت ایجاب می کند که این رفتار حرفه ای بدرستی انجام گیرد .

دکتر ابراهیم زاده همچنین گفت : از سوی دیگر پوشش حرفه ای موجب ایجاد حس احترام و همچنین آرامش در گیرندگان خدمت می گردد .

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه در ادامه گفت : خوشبختانه آئین نامه رفتار و پوشش حرفه ای و شیوه نامه اجرایی آن وجود دارد ولی لازم است عملیاتی شود و باید بدانیم که برای نیل به توسعه فرهنگی اولین اصل رعایت قوانین و قانون مداری است.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.