پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۴۹۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۳۲۳۷ مورد


نخستین یادواره شهدای بهداری دفاع مقدس ادارات و نهادهای استان خراسان شمالی و رونمایی از کتاب «کبوتر خونین بال» سردار شهید «رجب علی میرزایی» برگزار شد

حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با همکاری سازمانهای بهزیستی، هلال احمر، دانشکده پرستاری و مامایی اسفراین، تامین اجتماعی، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و همچنین بسیج دانشگاه با حضور خانواده معظم شهدا اقدام به برگزاری مراسم بزرگداشت 88 شهید بهداشت و درمان استان نمود.

دکتر گلمکانی ریاست دانشگاه و رئیس کمیته بهداشت و درمان کنگره شهدای استان با اشاره به نقش شهید و شهادت در جامعه و ضرورت جدی به ارزشهای والائی که آرمان شهدای هشت سال دفاع مقدس پرداخته و ضرورت حفظ دستاوردهای آن را مطرح نمودند.

 در ادامه سردار مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) استان خراسان شمالی به ایران سخن پرداختند. ایشان با اشاره به امنیت بالای ایران در منطقه که مرهون جانفشانی ایثارگران، شهدا و جانبازان است پرداختند و فرمودند امروز امنیت کشور بگونه ایست که برخی از کشورهای دیگر در منطقه که دچار مشکل امنیت شده اند، تقاضای کمک از کشورمان را دارند و ایران نقش بالائی را در این خصوص ایفا نموده است.

سپس دو نفر از پزشکان به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخته و از کتاب کبوتر خونین بال سردار شهید «رجبعلی میرزائی» به همت بسیج دانشگاه و حوزه فرهنگی با حضور همسر شهید و مولف این کتاب رونمائی گردید. و در پایان با اهداء هدایا و مراسم گلباران و عطرافشانی مزار شهید گمنام دانشگاه و نثار فاتحه و تجدید پیمان با آرمان های شهدای گرانقدر و امام راحل "ره" با حضور مسئولان انجام پذیرفت .

 

 


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.