پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۵۵۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۲۳۰۲ مورد


رقابت های ورزشی در مناسبت ها سبب نشاط و شادابی کارکنان و دانشجویان می شود.

به گزارش وب دا مدیر فرهنگی دانشگاه در حاشیه اختتامیه مسابقات ورزشی جام رمضان دانشگاه گفت: مسابقات ورزشی به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان و دانشجویان همواره در مناسبت های متعددی پیگیری می شود.

مهندس"مرتضی اسماعیل زاده" اظهار داشت:استفاده از ظرفیت و توانمندی های دانشجویان و کارکنان در کنار بستر و پتانسیل هایی که در دانشگاه داریم به همراه علاقمندی دانشجویان و کارکنان به ورزش سبب برگزاری چنین رقابت هایی می شود.

مهندس"اسماعیل زاده"با اشاره به  فراهم نمودن بستر ورزش در دانشگاه برای دانشجویان و کارکنان تصریح کرد:بعد از وقت اداری تا ساعت 19 سالن ولایت در اختیار دانشجویان و پس از آن در اختیار کارکنان قرار می گیرد و در روزهای زوج و فرد با توجه به تعداد واحدهایی که داریم برنامه ریزی انجام می گیرد.

به گفته وی برای توسعه ورزش و مهیا نمودن بستر آن نیز پیش از این 800 متر مربع فضا از بیمارستان امام علی (ع) در اختیار معاونت قرار گرفت و تاتامی نصب شد و رشته هایی نظیر بدنسازی،دارت،کشتی و سایر رشته ها انجام می شود.

مهندس"اسماعیل زاده" از برنامه ریزی برای فعالیت حرفه ای در برخی رشته های ورزشی که بستر آن در دانشگاه مهیا است خبر داد و گفت:در نظر داریم زمینه فعالیت برخی ورزشکاران در رشته هایی که در آن حرفه ای فعالیت داشتند مهیا شود و با استعداد یابی و اعزام آن ها در میادین متعدد شاهد کسب عنوان و درخشش این ورزشکاران باشیم.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.