پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٢٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۶۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۵۳۶۱ مورد

سه شنبه ٢٢ تیر ١٣٩٥ ساعت ١٢:١٩ ب.ظ   ( بازدید : 131 نفر )

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، اولین جلسه شورای نظارت دانشگاه در مورخه 20 تیر ماه در خصوص بررسی نتایج انتخابات شورای مرکزی انجمن علمی آروین (علوم آزمایشگاهی) و عدم تشکیل انجمن علمی در برخی رشته ها برگزار گردید.

در این جلسه دکتر ابراهیم زاده «معاون فرهنگی و دانشجویی» به اهمیت و راه اندازی انجمن علمی دانشجویی و ایجاد نشاط و پویایی در این راستا تأکید نموده و در ادامه به بحث و بررسی دستور کار جلسه پرداختند.

مصوبات جلسه :

1-در بررسی درخواست دانشکده پزشکی مبنی بر تأیید یا رد انتخابات شورای مرکزی انجمن علمی آروین اولاًمطابق  بند ب ماده 15 آیین نامه  داوطلبان باید دارای حداقل یکی از شرایط باشند و با توجه به اینکه گواهی تأیید در تألیف کتاب توسط دکتر عباسپور مورد تأیید قرار گرفته است ، لذا از شرایط اختصاصی بر خوردار می باشند و انتخابات مورد تأیید است و ثانیاً نظریه اکثریت شورای نظارت دانشکده نیز ملاک تأیید است.

2-در بررسی عدم تشکیل انجمن علمی پزشکی و دندانپزشکی پیگیری علل آن صورت پذیرد و جهت استحضار و اقدام مقتضی به معاون محترم آموزشی دانشگاه ارسال گردد. 

در خوص توسعه و ایجاد پویایی در انجمن های علمی اقدامات ذیل انجام گیرد :

برگزاری اردوی فرهنگی انجمن های علمی و تبیین اهداف انجمن علمی در هفته اول مهر 95 2- ارسال برنامه عملیاتی انجمن های علمی نیمه اول مهر به دبیر خانه انجمن علمی دانشجویی در محل معاونت داشجویی فرهنگی  3- تهیه پمفلت وبروشور توسط انجمن های علمی دانشجویی در خصوص اهداف و برنامه های انجمن علمی وارائه آن به دانشجویان جدیدالورود در  اردوی  توجیهی  دانشجویان جدید الورود

برگزاری نشست هم اندیشی در خصوص تبیین اهداف انجمن علمی با حضور سرپرستاران وهیئت علمی  محترم دانشکده ها در هفته اول مهر 95


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.