پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۶۸۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۴۴۲۵ مورد

چهارشنبه ٣ شهریور ١٣٩٥ ساعت ٨:٣٥ ق.ظ   ( بازدید : 154 نفر )

دکتر محمد مهدی بحر العلوم رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار مفدا به توضیح نتایج بخش کتبی بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت پرداخت و گفت: در ۲۰ گروه-رشته تکلیف نتایج کاملا مشخص شده و نفرات اول تا سوم با تفکیک نمرات تعیین شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اعلام نتایج به ترتیب الفبا بوده و این ترتیب ملاک رتبه و دریافت جوایز نیست، خاطر نشان کرد: در زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره در دانشگاه علوم پزشکی مشهد رتبه‌ها اعلام خواهد شد. رتبه‌های اول تا پنجم در هر گروه- رشته نیز دارای امتیاز هستند و در رتبه‌بندی نهایی دانشگاه‌ها موثر است.

بحرالعلوم با یادآوری این نکته که طبق مقررات جشنواره هر کس تنها در یک رشته می‌تواند حائز رتبه کشوری شود، اظهار داشت: اسامی اعلام شده در نتایج بخش کتبی جشنواره قطعی است و افرادی که شامل این مقررات می‌شدند با تصمیم خودشان یکی از رشته‌های مورد نظر را انتخاب کرده‌اند.

وی درباره نحوه تصحیح برگه‌ها در بخش کتبی توضیح داد: ملاک اولیه اعلام نتایج بر اساس تصحیح قسمت تستی آزمون کتبی بوده که دو مرتبه توسط دو فرد مختلف انجام شده است. آزمون تشریحی برای افرادی که در بخش تستی آزمون کتبی حائز نمره‌های مشابه شدند، توسط دو نفر کارشناس ارشد علوم قرآنی و حدیث و دانشجویان دکتری قرآن و حدیث داوری شده است.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت درباره زمان و نحوه اعلام اعتراض به نتایج آزمون کتبی گفت: افرادی که نسبت به نتایج آزمون کتبی اعتراض دارند، می‌توانند تا پنج شنبه چهار شهریور ماه اعتراض خود را به صورت کتبی به مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت ارسال کنند تا به اعتراضشان رسیدگی شود. البته تا کنون اعتراضاتی به دست ما رسیده که طبق بررسی‌های انجام شده این اعتراضات وارد نبوده‌اند.

وی در ادامه یادآوری کرد: در رشته احادیث اهل بیت در بخش دانشجویی به علت کسب نمره کامل آزمون توسط ۱۹ نفر از شرکت‌کنندگان، آزمون مجددی چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه برگزار می‌شود.  منبع این آزمون کل کتاب آشنایی با احادیث اهل بیت است و به صورت تشریحی برگزار می‌شود.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت درباره روند داوری دیگر رشته‌های جشنواره توضیح داد: در رشته نغمات آیینی و پژوهش که شامل مقالات، تلخیص، تالیف و نقد کتاب است تفکیک اولیه صورت گرفته و داوری مقدماتی در حال انجام است. رشته‌های هنری، ادبی و فناوری نیز در حال داوری است و طی دو هفته آینده نتایج به تدریج اعلام می‌شود.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.