پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۹۵۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۶۷۶۱۶ مورد

شنبه ٢٠ شهریور ١٣٩٥ ساعت ١١:٥٤ ق.ظ   ( بازدید : 606 نفر )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، دکتر رضا گنجی معاون آموزشی دانشگاه شروع سال تحصیلی جدید را به جامعه فرهیخته کشور به ویژه اساتید ارجمند، دانشجویان و کارکنان دلسوز دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

به نام خدا

با درود به ارواح پاک شهدا

اساتید ارجمند، دانشجویان عزیز و کارمندان پرتلاش و مهربان دانشگاه علوم پزشکی که نمونه بی بدیل از توأمان علم و عمل در جامعه اسلامی است وظایف خطیر بهداشت، درمان و آموزش را برعهده دارد، مسلماً بدون همدلی و تلاش شما، انجام این مهم ممکن نخواهد بود.

در دو سال گذشته مسئولانه و مهربانانه تلاش کردیم تا در راستای طرح تحول نظام سلامت، گام های بلندی در نیل به سوی آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران که در سیاست های ابلاغی سلامت از سوی مقام معظم رهبری به روشنی بیان شده، برداریم. ساخت، توسعه و تجهیز غیرقابل باور فضای آموزشی، درمانی، بهداشتی، هزینه کرد میلیاردها در بروز رسانی زیرساخت های بیمارستانی، دسترسی آسان اقشار آسیب پذیر جامعه به نیازمندی های اولیه سلامت و از همه مهم تر ارتقای جایگاه سلامت در نگاه کلیه سازمان ها در جامعه از دست‌آوردهای زیبای دولت تدبیر و امید بود و وظیفه ماست تا در حفظ و طی این مسیر قدرتمند و خردمند به تلاش خود ادامه دهیم. باشد تا در سایه این همکاری، تبدیل من به ما و نگاهی جامع به آینده کشور عزیزمان ایران، خاک میهن را که سرای ما و فرزندانمان است را زر کنیم.

                                                                         دکتر رضا گنجی

                                                                            معاون آموزشی دانشگاه


منبع : معاونت آموزشی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.