پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٣١ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۶۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۰۷۹۰ مورد

شنبه ٢٠ شهریور ١٣٩٥ ساعت ٩:٥ ق.ظ   ( بازدید : 670 نفر )

مردم مومن، متعهد و انقلابی همیشه در صحنه بجنورد بعد از برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی، خشم و انزجار خود را نسبت به عربستان سعودی اعلام کرده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل‌سعود سر دادند.

به گزارش روابط عمومی  در این راهپیمایی که بعد از برپایی نماز پرصلابت جمعه به امامت آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی  در مسیر خیابان مصلی تا میدان قائم"عج"  برگزار شد، آحاد مردم مومن و وفادار بجنورد فریادهای خشم و انزجار خود را در محکومیت رژیم بی‌کفایت آل‌سعود سر دادند.

اقشار مختلف مردم در بجنورد در حالی در محکومیت جنایات آل‌سعود به صحنه آمده بودند که شعار سر می‌دادند «لبیک یا حسین، مسلمین اتحدو اتحدو، مرگ بر صهیونیست، مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر آمریکا» تا اوج نفرتشان را از رژیم جنایتکار و ملعون آل‌سعود که مزدور منطقه‌ای آمریکا و سایر حکومت‌های استبدادی و استکباری و صهیونیست است را نشان دهند.

مردم خداجوی و مومن و متدین در شهر بجنورد در حالی که پلاکاردها و نوشته‌هایی مبنی بر «آل سعود ننگت باد»، «ما غاصبان را محکوم می‌کنیم» و دیگر مضامینی در محکومیت آل‌سعود ‌در دست داشتند، خواستار برخورد جدی با رژیم آل‌سعود شدند.

در این راهپیمایی بانوان نیز در کنار آقایان حضور پرشور و چشمگیر و مشارکت فعالانه‌ای داشتند و شعارهایی در محکومیت جنایات‌ آل‌سعود و حمایت از مردم مظلوم یمن سر دادند.

طلاب حوزه علمیه و روحانیون استان نیز با حضور پرشور و گسترده در این راهپیمایی، خشم و انزجار خود را از جنایات عربستان سعودی علیه مردم بی‌دفاع یمن و ضعف این کشور در برگزاری آیین وحدت‌آفرین حج به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان در طول مسیر با سر دادن شعارهایی نظیر «انصارالله پیروز است آل‌سعود نابود است»، «سعودی جنایت می‌کند آمریکا حمایت می‌کند»، خشم و انزجار خود را اعلام کردند.

«مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»، «سعودی جنایت می‌کند آمریکا حمایت می‌کند» و «سعودی وهابی مخل اتحاد است»، نیز از دیگر شعارهای راهپیمایان در امروز بود.

خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی و سایت‌های خبری برای پوشش این رویداد بزرگ با تمام توان به راهپیمایان پیوستند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف جامعه از جمله بسیجیان، بازاریان، طلاب، روحانیون، دانش‌آموزان و دانشجویان و خانواده معزز شهدا حضور پیدا کرده‌ و در بین حاضرین در این مراسم بزرگ به ویژه نسل جوان در سنین مختلف تیپ‌های متفاوتی نیز دیده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی در پایان این راهپیمایی و در تجمع مردمی در میدان قائم"عج" بیانیه‌ای در چند بند در محکومیت رژیم آل‌سعود قرائت شد که با تکبیر حاضران مورد تایید قرار گرفت.


منبع : بسیج دانشجویی دانشگاه - معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.