پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۳۰۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۶۷۹۵۷ مورد

شنبه ١٧ مهر ١٣٩٥ ساعت ٩:٦ ق.ظ   ( بازدید : 372 نفر )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روزهای پنج شنبه و جمعه پانزدهم و شانزدهم مهرماه دوره آموزشی طراحی آزمون OSCE استاندارد جهت اعضای هیات علمی بالینی دانشگاه در محل دانشکده پزشکی و پرستاری و مامایی برگزار شد. در این دوره آموزشی اساتید مدعو از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مباحث مربوط به آزمون OSCE استاندارد را ارائه نمودند و با انجام عملی آن با مشارکت شرکت کنندگان در کارگاه این آزمون را آموزش دادند.

در این جلسه ریاست دانشگاه نیز حضور داشت و در همه مراحل برگزاری این دوره مشارکت نمود.

دکتر رضا گنجی معاون آموزشی دانشگاه ضمن تشکر از مشارکت و حضور پررنگ اعضای هیات علمی در این دوره آموزشی، آزمون OSCE را در ارزیابی کار عملی دانشجویان پزشکی در حیطه بالین بسیار با اهمیت دانست و پرداختن به این امر را ضروری عنوان کرد. وی با بیان اینکه در تربیت دانشجویان پزشکی بیشتر تاکید بر ارتقای سطح علمی و دانش آنان بوده است، توجه و نگاه ویژه به توانمندسازی دانشجویان در کار عملی و حیطه بالینی بایستی وجود داشته باشد که آشنایی اعضای هیات علمی با آزمون OSCE می تواند به این امر کمک نماید.

لازم به ذکر است که این دوره آموزشی با مشارکت اعضای هیات علمی در دو روز به صورت عملی جهت آشنایی ایشان با نحوه برگزاری و مزایای این روش آزمون برگزار شد که با رضایت مندی و استقبال اعضای هیات علمی مواجه شد.


منبع : معاونت آموزشی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.