پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ٤ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۱۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۶۷۶۸ مورد

شنبه ٢٤ مهر ١٣٩٥ ساعت ٨:٤١ ق.ظ   ( بازدید : 770 نفر )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روز چهارشنبه بیست و سوم دی ماه جلسه رابطین کارگروه های طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی با حضور معاون محترم آموزشی در محل تالار اندیشه معاونت آموزشی برگزار شد. دکتر رضا گنجی معاون آموزشی دانشگاه بر تشکیل مستمر و منظم این جلسات جهت هماهنگی بیشتر و رفع موانع پیشرو در اجرای طرح تحول و نوآوری در آموزش تاکید نمودند.

به گفته دبیر ستاد اجرایی طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی دانشگاه، در این جلسه هر یک از رابطین دانشگاه در کارگروه های قطب نه کشوری به ارائه گزارشی از فعالیت ها، تصمیمات و وضعیت کارگروه مربوطه  پرداختند. علیرضا ایزدفر افزود: از جمله مباحث مهم مطرح شده در جلسه تاکید بر استانداردسازی کوریکولوم ها، تشکیل مرکز جامع آزمون ها و تشکیل تیم حرفه ای متشکل از کارشناسان فناوری اطلاعات برای آموزش مجازی بود.  وی گفت: در بحث توسعه دانش هنر و سلامت، بخش هنرهای نمایشی را دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بر عهده گرفته است. در بحث اعتباربخشی بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان مرجع و معیار انتخاب شده است که باید جهت هرگونه اقدام در این زمینه هماهنگی با این دانشگاه صورت گیرد و به اطلاع وزارت رسانده شود.

قابل ذکر است که جلسات ستاد طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی دانشگاه و جلسات مرتبط هر هفته چهارشنبه ها در محل تالار اندیشه معاونت آموزشی برگزار می گردد.


منبع : ستاد حول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.