پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۴۰۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۰۳۵۳ مورد

شنبه ٢٤ مهر ١٣٩٥ ساعت ٨:٥٥ ق.ظ   ( بازدید : 870 نفر )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در این جلسه که روز چهارشنبه بیست و یکم بهمن ماه در تالار اندیشه معاونت آموزشی تشکیل شد، دکتر رضا گنجی هدف از تشکیل جلسه را تشریح کرد و در خصوص ارزیابی بسته های تحول و نوآوری آموزشی (آتنا) توضیحاتی ارائه داد.

دکتر وطنچیان مسئول کارگروه نظام ارزیابی آزمون ها اهداف مشترک این کارگروه را راه اندازی مرکز آزمون صلاحیت بالینی، مرکز جامع آزمون به عنوان مسئول برگزاری منسجم و هماهنگ آزمون های دانشگاه، انجام کلیه موارد مربوط به استانداردسازی آزمون ها و آنالیز آن پس از تصویب برنامه عملیاتی کارگروه مشترک قطب نه و برگزاری المپیادهای علمی دانشجویی عنوان کرد.

علیرضا ایزدفر، دبیر ستاد طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و مسئول کارگروه اعتباربخشی مراکز آموزشی درمانی دانشگاه از تشکیل کمیته علمی اعتباربخشی آموزشی بیمارستان های آموزشی در دانشکده پزشکی به ریاست دکتر آباد و تشکیل جلسات متعدد در این خصوص خبر داد.

هم چنین دکتر شاهکرم ریاست بیمارستان امام رضا (ع) از برگزاری جلسات مشترک با روسای بخش های بالینی و اعضای هیات علمی و معاون آموزشی بیمارستان امام رضا (ع) و برگزاری جلسات توجیهی جهت رابطین اعتباربخشی آموزشی بیمارستان خبر داد و گفت تدوین خط مشی ها، فرآیندها، دستورالعمل ها و برنامه عملیاتی آموزشی و پژوهشی سال 95 در دست اقدام است.

دکتر وفایی ریاست بیمارستان امام علی (ع) از تدوین برنامه عملیاتی آموزشی بیمارستان و ابلاغ حکم اعضای کمیته اعتباربخشی برای رییس بخش های بالینی و پاراکلینیک خبر داد.

دکتر بیانی ریاست بیمارستان بنت الهدی نیز از تهیه بیانیه رسالت و چشم انداز آموزشی بودن بیمارستان و ارسال آن به بخش های بیمارستان و هماهنگی با معاونت آموزشی دانشکده پزشکی جهت آموزش کارورزان بیمارستان جهت آموزش انترن ها خبر داد.

در پایان دکتر گلمکانی ریاست دانشگاه موارد ذیل را جهت پیگیری بیان نمود:

1- پیشنهاد به قطب جهت ادغام اعتباربخشی درمانی با اعتباربخشی آموزشی جهت صرفه جویی در نیروی انسانی درگیر و زمان صرف شده و حصول نتایج بهتر.

2- پیگیری رشته ها رزیدنتی از طریق کارگروه توسعه رشته ها.

3- ارائه گزارش ارزیابی بیمارستان امام علی (ع) که توسط اعضای کمیته اعتباربخشی دانشگاه در مورخه 25 بهمن ماه صورت خواهد گرفت درجلسه چهارشنبه آینده ستاد اجرائی طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی دانشگاه.

 


منبع : ستاد حول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.