پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۴۲۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۸۹۹۴۶ مورد

یكشنبه ٢٥ مهر ١٣٩٥ ساعت ٨:٢ ق.ظ   ( بازدید : 661 نفر )

کنگره 3000شهید حرکت فرهنگی بزرگی در استان است.
رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد برگزاری کنگره 3000 شهید، برگزاری این کنگره را حرکت فرهنگی بزرگی در استان عنوان کرد .

به گزارش مفدا دکتر «ابراهیم گلمکانی» با اشاره به این که کنگره از امروز به مدت 4 روز با حضور مقامات کشوری و استانی شروع به کار کرد ، اظهار داشت :  ستاد برگزاری کنگره از ماه ها قبل با برنامه ریزی و عملیات اجرایی ، مقدمات برپایی این حرکت فرهنگی بزرگ را در استان فراهم نموده است .

وی تصریح کرد : کمیته بهداشت و درمان یکی از کمیته های ستاد برگزاری کنگره می باشد که با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی استان اقدامات متعددی را اجرایی نموده است.

وی با اشاره به اهم اقدامات کمیته بهداشت و درمان کنگره 3000 شهید استان که توسط دانشگاه تا زمان برگزاری کنگره به انجام رسیده است ،عنوان کرد :برگزاری برنامه های ویزیت رایگان متعدد در مناطق روستایی ،چاپ 2 عنوان کتاب به عناوین «کبوتر بال شکسته » و « آیه های نجابت »،برگزاری یادمان شهدای امداد و نجات استان و احصاء و جمع آوری وصایا و خاطرات و عکس های 88 شهید حوزه بهداشت و درمان استان از جمله این اقدامات بوده است .

وی راه اندازی کمپین اهداء 3000 واحد خون به نام 3000 شهید استان ،برگزاری جلسات باشورای بسیج جامعه پزشکی و استفاده از نظرات اعضای محترم در راستای برگزاری هر چه بهتر کنگره و برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در سطح دانشگاه و استان به نام کنگره شهدای استان را نیز از جمله اهم این اقدامات برشمرد .

دکتر«گلمکانی» همچنین خاطرنشان کرد : از هفته گذشته زیر کمیته برگزاری نمایشگاه فرهنگی کنگره نیز فعال گردید و نمایشگاه حوزه سلامت در قالب 3 غرفه بر پا گردیده است .

وی گفت :پیش بینی های لازم از نظر بهداشت و درمان و پزشکی نیز با ایجاد 2 کمپ فوریت های پزشکی و استقرار آمبولانس در محل برپایی کنگره به انجام رسید .


منبع : بسیج دانشجویی دانشگاه - معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.