پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۰۴۲ مورد

دوشنبه ٢٠ شهریور ١٣٩٦ ساعت ٨:٥٢ ق.ظ   ( بازدید : 1453 نفر )

شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، به مناسبت گرامیداشت روز بهورز، اردوی یک روزه تفریحی و خانوادگی جهت کلیه بهورزان خود، در محل روستای سرسبز درکش برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی، صبح امروز به مناسبت گرامیداشت روز بهورز، شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، اردوی تفریحی و خانوادگی جهت کلیه بهورزان خود، در محل روستای سرسبز درکش برگزار کرد.

در این اردوی یک روزه که بیش از پنجاه نفر از بهورزان شهرستان راز و جرگلان و خانواده های آنان ، همچنین دانش آموزان و مربیان آموزشگاه بهورزی شهرستان بجنورد و جمعی از کارشناسان مرکز بهداشت و درمان بجنورد حضور داشتند، ضمن برگزاری برنامه های شادو متنوع از جمله خاطره گویی، شعر خوانی و ... ، از بهورزان برتر شهرستان، نفرات برتر آزمون بهورزی، بهورزان فعال در هفته سلامت و بهورزان موفق در اجرای طرح خودمراقبتی و برنامه های واحد مبارزه با بیماریها، تقدیر و تجلیل شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، ضمن تبریک اعیاد مبارک ماه ذی الحجه، اعیاد بزرگ قربان ، غدیر و ولادت با سعادت امام موسی کاظم (ع) ، همچنین تبریک روز بهورز، به بیان تاریخچه و اهمیت تاسیس خانه های بهداشت در کشور پرداخته و گفت : تلاش‌ بهورزان‌ در دور افتاده ‌ترین ‌روستاهای‌ کشور موجب‌ می ‌شود خدمات‌ بهداشتی‌ لازم‌ به‌ روستاییان ‌ارایه‌ گردد و به‌ این‌ وسیله‌ از اشاعه ‌بیماری‌ در جامعه‌ جلوگیری‌ شود. با این‌ وصف‌ بهورزان‌ نه‌ تنها موجب ‌سلامت‌ روستاییان‌ می ‌شوند، بلکه‌ به ‌تامین‌ سلامت‌ جامعه‌ شهری‌ نیز کمک ‌می‌کنند، زیرا بیماری‌ حد و مرز نمی ‌شناسد و در صورت‌ عدم‌ رعایت‌ بهداشت‌ و عدم ‌ارایه‌ مراقبت‌ های‌ بهداشتی‌ در شهر و روستا، فقیر و غنی‌ در معرض‌ خطر ابتلا به‌ انواع‌ بیماری ها قرار خواهند گرفت.

وی افزود: بهورزان به عنوان پیام‌آوران سلامت، عدالت و توسعه پایدار، یکی از ارکان اصلی شبکه های بهداشت و درمان کشور می باشند.

آقای نعمتی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی دریغ بهورزان، از حضور در جمع آنان ابراز خرسندی نموده و گفت: خداوند منان را شاکریم که توفیقی عطا فرمود، تا ما امروز در خدمت شما سروران باشیم.

در پایان، شرکت کنندگان در اردو به گردش، تفرج، پیاده روی و کوه پیمایی در دامان زیبای طبیعت پرداخته و لحظاتی پر از شادی و نشاط را برای خود رقم زدند.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 1 نظر

امید هدایتیچهارشنبه ٢٩ شهریور ١٣٩٦ ساعت ٢٣:٣٤ ب.ظ

مدیریت آقای نعمتی بسیار عالی همراه با احترام و ایجاد انگیزه