پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۹۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۹۶۴۳ مورد

دوشنبه ١ آبان ١٣٩٦ ساعت ١١:٢٢ ق.ظ   ( بازدید : 1701 نفر )

اجرای طرح تمرینات کششی در مدارس مروج سلامت مقطع ابتدایی دوره دوم شهرستان راز و جرگلان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه، طرح تمرینات کششی با همکاری واحد سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان و مربی تربیت بدنی اداره ورزش و جوانان، با اجرای این طرح در مدرسه ابتدایی شهید نظری غلامان، آغاز شد.

این تمرینات توسط خانم "غضنفری" با حضور سه نفر از سفیران سلامت دانش آموز به عنوان نماینده هر کلاس از پایه های مقطع ابتدایی دوره دوم و معلمان مدرسه آموزش داده شد و مقرر گردید که همه روزه، درکلیه کلاسها این برنامه به مدت 3 تا حداکثر 5 دقیقه، جهت رفع خستگی و کسالت دانش آموزان اجرا گردد.  

کارشناس سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان،  ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان، گفت: براساس دستور مدیر کل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، می بایست این طرح در سال تحصیلی 97-96 در کلیه مدارس مروج سلامت مقطع ابتدایی دوره دوم اجرا گردد.

خانم "زهرا بقائی مقدم" افزود: اجرای برنامه تمرینات کششی در کلاس، علاوه بر ایجاد اثرات مفید جسمی و روانی، با القای نگرش مثبت نسبت به فعالیت بدنی مطلوب روزانه در دانش آموزان، از کم تحرکی آنان پیشگیری خواهد کرد.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.