پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۷۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۹۴۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۸۴۵۴ مورد

چهارشنبه ١٩ تیر ١٣٩٨ ساعت ١٧:١٩ ب.ظ   ( بازدید : 608 نفر )

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای از جامعه پرستاری استان برای حضور حداکثری در انتخابات سازمان نظام پرستاری دعوت کرد.

دکتر سید احمد هاشمی برای حضور حداکثری جامعه پرستاری استان در انتخابات سازمان نظام پرستاری که ۲۱ تیرماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود، ضمن اعلام حمایت خود از این سازمان، بیانیه‌ای را صادر کرد، که متن این بیانیه به شرح زیر است

سلامتی رکن اساسی پویایی و پیشرفت جامعه است و ارتقای سلامت جامعه بدون نقش عظیم پرستاران امکان پذیر نیست.

پرستاران قشر مهمی از جامعه پزشکی هستند که تعهد آنها به مراقبت های بهداشتی با کیفیت آن را به یکی از حیاتی ترین بخش ها تبدیل کرده است. پرستاران با سرمایه عظیمی از حلم ، تحمل و گذشت ، محور اصلی سلامتی هستند و دانش و مهارت پزشکان بدون وجود این خادمان سفیدپوش زحمتکش موثر نیست.

پرستاری جزو ارزشمندترین حرفه ها است و فشار و سختی این قشر از جامعه برکسی پوشیده نیست.

تشکیل سازمان نظام پرستاری نقطه امیدی در دل تلاشگران کادر پرستاری به وجود آورد تا در راستای هویت حرفه ایی بررسی خواسته ها و مطالبات و حمایت از صنف پرستاری گام های بلندی برداشته شود.

بدیهی است حضور حداکثری جامعه پرستاری در انتخابات این تشکل صنفی، ضمن انتخاب افراد مسئولیت پذیر،شایسته سالاری بدون وابستگی های طیفی و جناحی، منجر به استمرار پیگیری حقوق حقه این خانواده بزرگ خواهد شد.

لذا اینجانب به سهم خود از تمامی اعضای خانواده شریف پرستاری دعوت می نمایم تا با حضور پرشور حداکثری خود در انتخابات 21 تیرماه نظام پرستاری برگ زرین دیگری در تاریخ پرفروغ پرستاری رقم بزنند.

 

دکتر سید احمد هاشمی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.