پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ١١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۶۸۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۳۵۰۰۴ مورد

دوشنبه ٢٥ شهریور ١٣٩٨ ساعت ١٤:١٦ ب.ظ   ( بازدید : 229 نفر )

اعضاء ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، جلسه ستاد صیانت با حضور دکتر امیر امانی معاون فرهنگی و دانشجویی، حجت الاسلام موسوی جاجرمی نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خراسان شمالی، حجت الاسلام براتی زاده رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب بجنورد، دکتر اکبر صولتی مدیر فرهنگی، سید حسین هاشمی نماینده اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات کارکنان و دیگر اعضاء در بیمارستان امام علی (ع) برگزار شد.

در این جلسه هر یک از مسئولین نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با بهبود سطح کیفی خدمات ارائه دادند و مدیر و رئیس بیمارستان نیز اهداف و برنامه های پیش رو را تشریح کردند.

دکتر علی اسماعیلی سرپرست بیمارستان امام علی (ع) در این جلسه ضمن حمایت از کارکنان به منظور ایجاد انگیزه، ارائه خدمات با کیفیت به بیماران را در اولویت برنامه های بیمارستان عنوان کرد .

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این جلسه تاکید کرد: به منظور سنجش میزان رضایتمندی مراجعین و شناسایی نقاط قوت و ضعف در بخش های مختلف بیمارستان، نسبت به ارائه پرسشنامه‌ی نظرسنجی اقدام شود.

گفتنی است دکتر امیر امانی از اقدامات درمانی و مراقبتی انجام شده در زمینه حفظ حریم بیماران و احترام به کرامت انسانی مسئولان و کارکنان بیمارستان امام علی (ع) قدردانی کرد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.