پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۱۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۰۰۵۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۲۸۷۹۰ مورد

پنج شنبه ١٦ آبان ١٣٩٨ ساعت ١٢:٤٢ ب.ظ   ( بازدید : 742 نفر )

دکتر حسینعلی شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور به همراه دکتر سید احمد هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و جمعی از مسئولین محلی، چند پروژه در شهرستان شیروان که متولی آن خیرین بودند، افتتاح و تعدادی را نیز کلنگ زنی کردند.

این هیات که کار خود را با غبار روبی گلزار مطهر شهدای شهرستان شیروان آغاز کردند، در بازدید خود از بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی این شهر در جریان آخرین وضعیت پیشرفت ساختمان MRI این بیمارستان قرار گرفتند و جهت ساخت و تکمیل آن مبلغ دو میلیارد ریال به این طرح اختصاص دادند.

همچنین این هیات مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دوین شهرستان شیروان به مساحت 500 متر مربع که در زمینی به وسعت 2 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال ساخته شده بود را افتتاح کردند.

در این سفر دو پایگاه سلامت شهری جوادالائمه (ع) و سعدی که هر کدام در زمینی به مساحت  300 مترمربع که توسط شهرداری شیروان اهدا شده بود کلنگ زنی شدند. برای اجرای این دو پروژه اعتباری بالغ بر 12.5 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهری زیارت شهرستان شیروان به مساحت 500 متر مربع که در زمینی به وسعت 2 هزار متر ساخته شده است از دیگر برنامه های این هیات در سفر به شیروان بود.

 


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.