پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۷۱۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۴۴۵۵ مورد


به گزارش روابط عمومی معاونت ؛ معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه  در جلسه  هم اندیشی مسئولین واحد های معاونت با تشریح حساسیت‌ فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه و ضرورت توجه بیش از پیش به این مقوله تأکید کردو افزود: مقوله فرهنگ آنچنان حساس و پر اهمیت است که لازم است برای اجرای آن سیاست گزاری مناسبی انجام شود به طوری که سیاست کاری این حوزه نباید مختص به دانشجویان باشد بلکه برای تمامی کارکنان باید در مقوله فرهنگ برنامه داشته باشد تا از آن تاثیر بپذیرند.

دکتر بیباک در سخنانی با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ در دانشگاه اظهار داشت: تمامی کارکنان معاونت طی ایام تابستان با توجه به عدم حضور دانشجویان تمام اهتمام خود را در حوزه کارکنان به خرج دهند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد : معاونت دانشجویی در حوزه های فرهنگی و امور مرتبط با خدمات دهی به دانشجویان فعالیت دارد و اگر در این حوزه نیازها را شناسایی کنیم و بر اساس این نیازها عمل نماییم، می توانیم به پیشرفت در امور دست یابیم.

همچنین دکتر بیباک با اشاره به تاکید شعار امسال در حوزه فرهنگ تصریح کرد :با نامگذاری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در سال جدید، قطعا اقدامات مهمتری در این زمینه انجام خواهد شد و دانشگاه می بایست هم در عرصه فرهنگی و هم در عرصه اقتصادی مؤثر باشد چرا که دانشگاه پایگاه فرهنگ سازی است و امسال وظیفه دانشگاه هم سنگین تر خواهد شد.

در ادامه جلسه همکاران واحدهای معاونت نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند

این گزارش حاکیست طبق برنامه ریزی هر ماه جلسه هم اندیشی جهت افزایش خدمات دهی به دانشجویان و کارکنان در حوزه فرهنگی با حضور معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه و مسئولین واحدها برگزار می شود


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.