پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ١١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۰۷۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۳۳۳۹۲ مورد

شنبه ٢٣ فروردین ١٣٩٩ ساعت ١٣:١٦ ب.ظ   ( بازدید : 207 نفر )

مهندس علیرضا نوروزیان ، مدیر سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از اجرای گام دوم طرح ملی مقابله با ویروس کرونا با عنوان« فاصله گذاری گذاری هوشمند» خبر داد.

وی در توضیح این طرح گفت: صاحبان کلیه مشاغل کم خطر و واحدهای صنفی باید از 22 فروردین با مراجعه به سامانه  salamat.gov.ir نسبت به ثبت نام و دریافت دستورالعمل سلامت محیط کار شاغلین و مشتریان و تایید تعهد نامه الکترونیکی التزام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا، اقدام کنند.

وی افزود : بعد از تایید تعهد نامه، کد بهداشتی بصورت الکترونیکی برای آنها ارسال می شود که باید صاحبان مشاغل این کد را در محل واحد صنفی خود نصب کنند.

وی تاکید کرد: شروع فعالیت های واحدهای صنفی و مشاغل کم خطر منوط به ثبت نام و اخذ کد بهداشتی از سامانه مذکور می باشد و فعالیت های آنها بدون آن ممنوع می باشد.

نوروزیان خاطر نشان کرد: براساس اعلام وزارت بهداشت، فعالیت های مشاغل پر خطر اصناف که شامل آرایشگاه های مردانه و زنانه، رستورانها، تالارپذیرایی ها و سالن مراسم، مراکز بازی، تفریحی، گیم نتها، قهوه خانه ها، چایخانه ها و تریا، اماکن اقامتی، هتل ها، استخر، سونا و باشگاه های ورزشی و بدنسازی، سینماها، جشنواره هاو نمایشگاه ها هنری و فرهنگی می باشد، همچنان ممنوع می باشد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.