پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۷۳۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۷۲۴۸ مورد

یكشنبه ٢٢ تیر ١٣٩٩ ساعت ١٤:١٤ ب.ظ   ( بازدید : 639 نفر )

پذیرش سبک زندگی جدید با وجود شروع موج دوم بیماری کووید 19 می تواند به افزایش انگیزه و شاد زیستن کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، روانشناس بالینی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: بیماری کووید 19 در ابتدا به دلیل نو بودن و آگاهی نداشتن بیشتر افراد جامعه نسبت به نوع بیماری و علایم آن بیشتر جدی تلقی می شد و مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت می کردند.

گلناز وحیدی به اهمیت و جدی گرفتن پروتکل های بهداشتی به منظور حفظ سلامت تاکید کرد و اظهار داشت: با وجود آن که  امکان دور همی ها و ارتباطات بسیار محدود شده و حالت هایی از ناامیدی، بی انگیزگی و ... در افراد مشاهده می شود، اما می توان برای تفریحات سالم و شاد بودن برنامه تفریحی را در چارچوب خانواده محدود خود برنامه ریزی کرد.

وی ادامه داد: اگر امکان رفتن به رستوران یا کافی شاپ و یا مکان های عمومی دیگر وجود ندارد، می توانیم با همکاری همه اعضای خانواده شرایط پخت غذاهای مورد علاقه را در منزل فراهم آوریم.

وی فراهم کردن شرایط بازی با فرزندان در منزل را ضروری اعلام و خاطرنشان کرد: بهره مندی از آموزش ها، رعایت پروتکل های بهداشتی و دنبال نکردن وسواس گونه اخبار می تواند از میزان وسواس افراد و ابتلای افراد به بیماری تا 90 درصد بکاهد.


منبع : ت2-1444ن چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.