پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۲۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۶۲۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۲۵۳۶۷ مورد


مدیر مرکز مطالعات و توسعه ی آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: دانشجویان دانشگاه در نخستین مرحله از دوازدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری وبدا،دکتر مهران وطنچیان با اشاره  حضور ۶ نفر از اعضای تیم المپیاد دانشگاه موفق به حضور در حیطه های مختلف مرحله دوم المپیاد شده اند گفت : این دانشجویان در بخش های آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت و کار آفرینی هر کدام یک نفر و از حیطه ی مطالعات میان رشته ای ۳ نفر موفق به حضور در مرحله ی دوم این المپیاد شده اند. 

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان مهرآرا هاشم پور، اسماعیل خواجه، محسن عابدی، سید صادق علوی، محسن رحمانیان و نوید یوسف نیا افرادی بودند که به این موفقیت دست یافتند.

دکتر وطنچیان ضمن تبریک به دانشجویان راه یافته به مرحله ی دوم، از تمامی اساتید راهنما و دبیران حیطه ها، کارشناسان مرکز مطالعات و مسئول تیم المپیاد دانشگاه دکتر محدث حکاک که در آموزش دانشجویان و فراهم کردن بستر مناسب برای کسب این موفقیت همکاری موثری داشته اند قدردانی کرد.
دکتر وطنچیان اظهار امیدواری کرد که با حمایت ویژه از دانشجویان المپیادی، برنامه ریزی مناسبی جهت کسب افتخارات بیشتر در این حوزه و ارتقای عملکرد دانشگاه در زمینه المپیاد انجام شود.
لازم به ذکر است المپیاد دانشجویان علوم پزشکی هر سال در حیطه های مختلف در میان تمامی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می شود و معتبرترین رویداد علمی دانشجویی در حوزه علوم پزشکی است.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.