پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٢٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۰۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۵۳۹۴ مورد

سه شنبه ١٨ شهریور ١٣٩٣ ساعت ١١:١٨ ق.ظ   ( بازدید : 315 نفر )

آدرس این سامانه UNP.NKUMS.AC.IR می باشد که از مرورگرهای موزیلا و کروم جهت مشاهده بهتر نشریات بهره می گیرد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از راه اندازی سامانه یکپارچه سازی نشریات دانشگاه خبر داد.

دکتر بیباک با اشاره به این که نیازهاي ارتباطي، همگام با رشد و پويايي يك جامعه، به انحاء مختلف و بسته به نوع مخاطب شكل مي‌گيرد افزود : نشريات دانشجويي و کارکنان كه حاصل مشاركت گروهي، بحث و تبادل نظر بين استاد و دانشجو و دقت و ژرف‌نگري گروهي خاص مي‌باشد به عنوان يك اهرم تأثيرگذار در فضاي فكري دانشگاه اهميت ويژه‌اي مي‌يابد که با فراهم آوردن بستري مناسب، زمينه‌ساز رشد كمي و كيفي نشريات دانشگاهی است .

وی هدف از راه‌اندازی  این پايگاه را تسريع اطلاع‌رسانی عملکرد نشريات، گسترش خدمات به پژوهشگران رشته ‌های مرتبط، ايجاد امکان برقراری ارتباط بين محققان و رشته‌‌های دانشگاهی ، اطلاع رسانی چاپ نشریات و ... بوده است.

وی با اشاره به فعالیت 13 نشریه فعال در حوزه کارکنان و دانشجویی افزود : مطالب تمامی این نشریات در سامانه یکپارچه سازی نشریات دانشگاه بارگذاری می شود.

دکتر بیباک با اشاره به این که این سامانه به همت روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و همکاری مدیریت فناوری راه اندازی شده است خاطر نشان کرد : آدرس این سامانه UNP.NKUMS.AC.IR می باشد که از مرورگرهای موزیلا و کروم جهت مشاهده بهتر نشریات بهره می گیرد.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.