پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۱۱۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۶۷۷۷۶ مورد


دکتر ضیائی: هدف از برگزاری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی، استفاده از توانمندی ها و نوآوری های دانشجویان برتر علوم پزشکی در حوزه مدیریت سلامت است.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)، معاون آموزشی وزارت بهداشت صبح امروز در مراسم اختتامیه ششمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور، گفت: هدف وزارت بهداشت، تنها برگزاری المپیاد به عنوان یک آزمون علمی نیست بلکه شناسایی نوابغ علوم پزشکی در دانشگاه ها و رشته های مختلف و کسانی که توانایی های بیشتری در عرصه های علمی کشور دارند، مهمترین هدف ما است.

دکتر سید امیر محسن ضیائی، با اشاره به این که شناسایی نخبگان علوم پزشکی نباید فقط در حد برگزاری المپیاد باشد، افزود: در حال حاضر روش پذیرش دانشجو در آزمون های دستیاری نیاز به اصلاح دارد و ضروری است از روش های متعدد در انتخاب دانشجویان دستیاری استفاده کنیم.

وی با تاکید بر افزایش توانمندی اساتید و روزآمد کردن آنها، به عنوان یکی از مهمترین اهداف المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی خاطرنشان کرد: در المپیاد کار تیمی و تقویت روحی بسیار اهمیت دارد ضمن این که ایجاد یک فضای رقابتی مثبت بین دانشجویان نیز مهم است.

به گفته معاون آموزشی وزارت بهداشت هدف دیگر از برگزاری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی، استفاده از توانمندی ها و نوآوری های دانشجویان برتر علوم پزشکی در حوزه مدیریت سلامت است. ضمن این که توسعه فرهنگ بین رشته ای نیز از اهداف مهم دیگر شمرده می شود.

گفتنی است در پایان مراسم اختتامیه ششمین المپیاد علمی دانشجویان علمی سراسر کشور، که صبح امروز با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت و مسئولان المپیاد در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، بیش از 200 نفر از دارندگان رتبه های اول تا سوم المپیاد در سراسر کشور با اهدای مدال، مورد تقدیر قرار گرفتند.

 


منبع : معاونت آموزشی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.