پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۱۹۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۴۹۸۳ مورد

به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد؛

بیش از 2500 هزار بازدید طی یک هفته
چهارشنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٠ ساعت ١٤:٤ ب.ظ   ( بازدید : 727 نفر )

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای این دانشگاه در هفته گذشته از 2 هزار و 615 مرکز، امکنه عمومی و محیط و کارگاه کاری در سطح استان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر افشین دلشاد ضمن هشتم اردیبشهت ماه، روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای گفت: بی شک در سال گذشته تلاش های شبانه روزی کارشناسان بهداشت حرفه ای این دانشگاه در راستای صیانت از سلامت شاغلین این حوزه در پیشگیری از کرونا ویروس و کاهش مواجهه آن موثر بود.
وی بیان کرد: با توجه به اپیدمی کرونا ویروس در سراسر جهان، شعار روز جهانی بهداشت حر فه ای امسال « پیش بینی، آمادگی و پاسخگویی به بحران ها؛ هم اکنون برای افزایش تاب آوری در نظام های ایمنی  و بهداشت حرفه ای سرمایه گذاری نماییم.» نامگذاری شده است.
دکتر دلشاد عنوان کرد: در بازدید کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی از 2 هزار و 615 مورد مرکز، امکنه و محیط کاری در سطح استان، 20 مورد پلمب و  165 مورد اخطاریه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی گزارش شده است.
وی عنوان کرد: بهداشت محیط و حرفه ای با شناسایی، ارزیابی و کنترل عوامل زیان آور و تهدیدکننده سلامت در محیط کار به منظور سالم سازی محیط کار و حفظ سلامت نیروی کار از وقوع حوادث و بیماری های ناشی از کار در جامعه می کاهد.
دکتر دلشاد خاطرنشان کرد: امید است با رعایت دستور العمل های بهداشتی در محیط های مختلف کاری، بتوانیم گام موثری در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نیروی کار حوزه ی تحت پوشش دانشگاه برداریم.


منبع : ت1-2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.