پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٣٠ فروردین ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۴۸۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۰۰۰۷ مورد

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد:

برگزاری مراسم شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی
شنبه ١١ اردیبهشت ١٤٠٠ ساعت ١٤:١٤ ب.ظ   ( بازدید : 679 نفر )

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مراسم شب های قدر حتما با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود تا باعث انتقال ویروس به دیگران و افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر نشود.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، حجت الاسلام مرتضی رستگار با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر و شهادت حضرت علی (ع) گفت: آنچه از اعمال شب های مبارک قدر توصیه شده اعمال مستحبی است.
وی بیان کرد: در شرایط کنونی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و سرعت بسیار زیاد انتشار آن باعث شده رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت خود، عزیزان و سایر آحاد جامعه همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند لازم باشد بنابراین تلاش کنیم در این شب ها اگر اجتماعی هم شکل می گیرد در فضای باز باشد.
حجت الاسلام رستگار ادامه داد: مراسم شب های قدر حتما با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود تا باعث انتقال ویروس به دیگران و افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر نشود چرا که عدم توجه به دستورالعمل های بهداشتی در این شب ها نه تنها بهره و فضیلتی برای فرد ندارد بلکه باعث گرفتاری خود در روز قیامت می شود.
وی تاکید کرد: در دعاها و مناجات های ماه رمضان بخصوص شب های قدر، حتما مسائل اجتماعی را در نظر بگیرید چرا که مشکلات بسیار زیادی دامن گیر جوامع اسلامی و همچنین کشور ما شده است.
حجت الاسلام رستگار عنوان کرد: بعد از فرج امام زمان (عج)، مهم ترین مسئله ای که کشورمان با آن درگیر است مسائل اقتصادی است بنابراین دعا کنیم این مسئله به بهترین شکل از سوی مسئولین حل شود و آثار خوبی برای مردم و جامعه به همراه داشته باشد.
وی یادآور شد: مردم ما دچار یک نوع رقابت بی پایان و حرص و طمع در مسائل مادی شده اند که جنبه فردی دارد و باید تلاش کنیم بر این مسئله فائق شویم.
حجت الاسلام رستگار با اشاره به این که در شب های قدر، تقدیر یک سال انسان نوشته می شود، گفت: انسان باید نسبت به گذشته خود توبه و استغفار کند و از درگاه خداوند نسبت به خطاها و اشتباهاتی که مرتکب شده عذر تقصیر آورد و ائمه و شهدا را واسطه فیض قرار دهد و همچنین نسبت به آینده و آنچه که فکر می کند خیر و صلاح اوست از خداوند درخواست کند.
وی اظهار داشت: در این شب ها عافیت را از خداوند بخواهیم و دعا می کنیم خداوند به ما، خانواده هایمان و همچنین مسلمانان جهان سلامتی کامل و رهایی از شر ویروس کرونا عنایت کند چون عافیت در دنیا و آخرت قطعا باعث سعادت ما خواهد شد.


منبع : ت1-2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.