پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۴۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۳۰۳۷ مورد

دوشنبه ١٣ اردیبهشت ١٤٠٠ ساعت ١٢:٣٢ ب.ظ   ( بازدید : 636 نفر )

پیکر شهید «علی رستمی» دومین شهید مدافع سلامت در خراسان شمالی از مقابل بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان در میان غم و اندوه فروان خانواده و همکاران آن مرحوم تشیع شد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، این مراسم امروز سیزدهم اردیبهشت ماه با حضور خانواده این شهید، رئیس و معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، امام جمعه و فرماندار شیروان و همچنین کادر بهداشت و درمان دانشگاه برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در حاشیه این مراسم ضایعه از دست دادن این همکار گرانقدر را به همه همکاران او بخصوص خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کرد و گفت: در شرایط سخت مقابله با ویروس منحوس کرونا، انسان‌هایی از جنس عشق با لباس مدافع سلامت در میدان ایثار ایستاده‌اند و برای حفظ سلامت همنوعان خود از جانشان دست کشیده‌اند.
وی با اشاره به شرایط بحرانی در استان، گفت: از مردم می خواهم همچنان پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک را رعایت و  از تجمعات دوری کنند تا شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا باشیم.
شهید علی رستمی به عنوان تکنسین فوریت های پزشکی در بیمارستان های امام خمینی (ره) و هاشمی رفسنجانی و همچنین پایگاه های جاده ای اورژانس 115 شهرستان شیروان از ابتدای شیوع کرونا در صف اول مبارزه با کرونا جان فشانی کرد که با ابتلا به این بیماری منحوس، به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
شهید علی رستمی 49 ساله از جانبازان دوران دفاع مقدس و برادر شهید رضا رستمی بود که به علت عارضه بیماری کرونا در بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان تحت درمان قرار داشت و یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 جان به جان آفرین تسلیم کرد و به یاران شهیدش پیوست.
او 27 سال در دانشگاه علوم پزشکی سابقه خدمت داشت و به عنوان تکنسین فوریت های پزشکی در بیمارستان های امام خمینی (ره) و هاشمی رفسنجانی و همچنین پایگاه های جاده ای اورژانس 115 شهرستان شیروان فعالیت کرد.

شهید دکتر وحید یحیوی، پزشک متخصص نیز سال گذشته بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.


منبع : ت1-2355م چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.