پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
چهارشنبه ١٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۸۰۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۸۳۵۴۴ مورد

شنبه ٢٩ شهریور ١٣٩٣ ساعت ١٣:٤٥ ب.ظ   ( بازدید : 679 نفر )

مدیر فرهنگی ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در دانشگاه را تشریح کرد

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی ، مدیر فرهنگی دانشگاه از برگزاري مراسم زيارت عاشورا وغبارروبي ،عطر افشاني وگلباران گلزار شهيدگمنام با حضورمسئولين  وكاركنان دانشگاه، برپايي ايستگاه صلواتي  در محل ستاد مركزي ، ديدار با خانواده ايثارگران و حضورمسئولين وكاركنان در نماز پر شكوه جمعه از برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس برشمرد.

مهندس اسماعیل زاده همچنین رزروسالن گلشن جهت ديدن فيلمهاي حوزه دفاع مقدس ويژه همكاران  وخانواده هابصورت رايگان، ويزيت رايگان بیماران در مناطق محروم ، ويژه نامه هفته دفاع مقدس وارسال به كليه واحدها واصحاب رسانه، صدور بيانيه گراميداشت فته دفاع مقدس وارسال به كليه واحدها واصحاب رسانه، برگزاري نمايشگاه با موضوع جهاد ،ايثار وشهادت ودفاع مقدس را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

وی تصریح کرد: گرامیداشت دفاع مقدس پاسداشت گوشه‌ای از رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و شهادت طلبی عزیزانی است که به خاطر دین، میهن و مردم این مرز و بوم از همه چیز خود گذشتند و در راه اعتلای ایران اسلامی ذره‌ای عقب ‌نشینی نکردند.

اسماعیل زاده ادامه داد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء و دفاع مقدس از وظایف اصلی نهادهای فرهنگی می باشد و ما در تلاش هستیم با اجرای برنامه های خوب و مفید در دانشگاه، دفاع مقدس را در دل دانشجویان این استان زنده نگه داریم و آنها را با واقعیات جنگ آشنا کنیم.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.