پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۶۹۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۹۷۱۷ مورد

سه شنبه ١٩ مرداد ١٤٠٠ ساعت ١٢:٤٠ ب.ظ   ( بازدید : 185 نفر )

رییس بیمارستان تخصصی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شیروان گفت: اکنون تمامی ظرفیت این بیمارستان به بیماران کووید۱۹ اختصاص یافته است که بسیار نگران کننده است.

دکتر اسماعیل گریوانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اینک فضای جدید ایجاد شده بخش داخلی بیمارستان هاشمی رفسنجانی را که به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شده است با تخت های ارسالی از بجنورد، فاروج و درمانگاه های سطح شهر فعلا تجهیز کردیم تا بتوانیم به مردم خدمات دهی کنیم.

وی گفت:به علت افزایش شمار بیماران کرونایی بخش داخلی بیمارستان هاشمی رفسنجانی به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: اینک ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی بیمارستان هاشمی این شهر تکمیل شده و ۱۸۰ بیمار در بخش ها و اورژانس بستری هستند که در صورت ادامه این روند و افزایش بیماران کرونایی و مراجعه به این بیمارستان مجبور خواهیم شد بخش ویژه ای برای بیماران کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهر نیز راه اندازی کنیم.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان نیز گفت: روزانه در این شهرستان ۱۷۰ مورد تست کرونا گرفته می شود که از این تعداد ۱۵۰ مورد سرپایی و ۲۰ مورد بستری هستند.

دکتر سیده معصومه هاشمی اظهار داشت: با شیوع و افزایش تعداد مبتلایان به کرونا از ابتدای مردادماه تاکنون، ۲ هزار و ۵۵۵ نمونه از بیماران سرپایی و بستری گرفته شد که یک هزار و ۶۶ مورد آن مثبت  اعلام شد که با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان، هیچ‌گونه مجوزی برای برگزاری مراسم به تالارها داده نشده است و در این مدت یک تالار پذیرایی به علت فعالیت غیرمجاز پلمب شد.

وی در خصوص تزریق واکسیناسیون عنوان کرد: تاکنون۵۴ درصد گروه سنی بالای ۵۵ سال در این شهرستان واکسن کووید۱۹ را دریافت کرده اند که تزریق دوز اول در گروه های هدف شامل فرهنگیان، نظام پزشکی، خبرنگاران، بیماران خاص، حمل و نقل و برخی از دانشجویان علوم پزشکی در حال انجام است.


منبع : ایرنا خراسان شمالی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.