پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۰۰۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۴۷۸۹ مورد

شنبه ١٧ مهر ١٤٠٠ ساعت ١٣:٥٤ ب.ظ   ( بازدید : 169 نفر )

رئیس اداره مشاوره دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برنامه های اداره مشاوره دانشجویی دانشگاه را در هفته سلامت روان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وبدا؛ «علیرضا نیکزاد» گفت: سلامت روان نقش مهمی در تضمین پویایی و کارآمدی هر جامعه دارد بنابراین ۱۸ تا ۲۴ مهر ماه  هر سال به عنوان هفته سلامت روان نام گذاری شده است.
وی با بیان این که شعار امسال از سوی سازمان بهداشت جهانی «سلامت روان در جهان نابرابر» است، افزود: سلامت روانی مهم ترین عامل موثر در رشد و پرورش استعدادهای دانشجویان و یکی از ملاک های تعیین کننده سلامت عمومی است.
وی اضافه کرد: سلامت روان به معنی احساس خوب بودن و اطمینان از کارآمدی خود، اتکاء به خود، ظرفیت رقابت، خودشکوفایی توانایی های بالقوه و هیجانی است.

وی با اشاره به برنامه های این هفته اعلام کرد: اجرای تست غربالگری سلامت روان برای کلیه دانشجویان دانشگاه، برگزاری وبینار با موضوع نقش یا تاثیر کرونا ویروس بر سلامت روان دانشجویان، برگزاری کارگاه آموزشی تاثیر کرونا ویروس بر سلامت روان برای کارکنان خانم دانشگاه، برگزاری جلسه جهت همتایاران سلامت با موضوع تشریح طرح پایش سلامت روان ویژه دانشجویان، بازدید و عیادت از بیماران بخش اعصاب و روان بیمارستان امام رضا(ع)، آموزش سرپرستان و ناظمه های خوابگاه ها بصورت وبینار در خصوص شناسایی علائم بیماری های روحی و روانی در بین دانشجویان و پیشگیری از خودکشی از برنامه های یاد شده است.


منبع : ت1- 3717ز چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.