پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۲۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۳۱۱۱ مورد

شنبه ١٥ آبان ١٤٠٠ ساعت ١٦:٣ ب.ظ   ( بازدید : 177 نفر )

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: با همت و تلاش کانون جهادی شهید «احدی» و حضور گروهی از دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی، به مردم روستای کلاته سهراب خدمات بهداشتی ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری وبدا، دکتر «اکبر صولتی» گفت: با حضور دانشجویان جهادگر این دانشگاه به بیش از 300 نفر از اهالی روستا خدمات بهداشتی ارائه شد. 

وی با بیان این که این برنامه یک روزه و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، افزود: در سه حوزه بهداشتی، درمانی و آموزشی اقدامات جهادی انجام شد و  تیم‌های تخصصی در رشته‌های داخلی، زنان و زایمان، بهداشت دهان و دندان و ... به درمان و مشاوره بیماران نیازمند پرداختند.

دکتر صولتی ادامه داد: در این اردوی جهادی، ۱۴ نفر از دانشجویان رشته‌های مختلف علوم پزشکی در کنار اساتید و متخصصان توانمند، متعهد و بااخلاق، کار گروهی، فعالیت‌های جهادی و مهارت‌های ارتباط با بیمار را فراگرفته و با محرومیت‌ها و مشکلات بهداشتی منطقه آشنا شدند.
گفتنی است، دکتر  «مهدی قربانیان» معاون فرهنگی و دانشجویی با حضور در این اردوی جهادی از اقدامات انجام شده بازدید و هدف اصلی این برنامه ها را توسعه و پیشرفت مناطق محروم اعلام کرد.


منبع : ز3717 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.