پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ١٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۶۲۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۶۵۴۳۲ مورد

چهارشنبه ٢٧ بهمن ١٤٠٠ ساعت ١٤:٤٧ ب.ظ   ( بازدید : 137 نفر )

راهکارهای رونق گردشگری سلامت و جذب بیمار خارجی در نشست نماینده وزارت امورخارجه در خراسان شمالی با مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، جوینی نماینده وزارت امور خارجه در خراسان شمالی در این نشست که در محل بیمارستان بنت‌الهدی بجنورد برگزار شد، گفت: توسعه گردشگری سلامت در استان ازجمله موضوعاتی است که به طور ویژه در شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی آن را دنبال می کنیم.

 

وی افزود: قصد داریم با کمک دانشگاه علوم پزشکی استان این موضوع را با توان هرچه بیشتر ادامه دهیم و رایزنی های جدیدی نیز با فعالان این حوزه در بخش خصوصی، ایرانیان مقیم خارج کشور و نیز کنسولگری ایران در کشورهای بازارهای هدف آغاز شده است.

 

جوینی عنوان کرد: وظیفه ما برقراری پیوند اولیه بین متقاضیان دریافت خدمات درمانی و ارائه دهندگان این خدمت است و در این راستا با هم فکری و هم افزایی باید ظرفیت های موجود را شناسایی و در بازارهای هدف معرفی کنیم.

 

مهندس مجید پورخیاط مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به اینکه در حال حاضر دو بیمارستان استان مجوز ipd  برای پذیرش بیماران بین‌الملل را دارند، عنوان کرد: این استان در موضوعات درمانی و آموزشی قابلیت جذب توریسم و دانشجو را دارد.

 

وی تصریح کرد: هزینه تمام‌شده برای درمان بیماران خارجی در خراسان شمالی بسیار کمتر از استان‌های دیگر است که به‌عنوان یکی از مزیت‌های گردشگری سلامت در استان محسوب می‌شود و علاوه بر این، پزشکان فرصت کافی برای درمان بیماران خود اختصاص می‌دهند.

 

وی با اشاره به فرصت های موجود و نقاط قوت استان در جذب توریسم سلامت، اظهار کرد: توسعه امور بین‌الملل از جمله پذیرش دانشجویان و جذب و بازاریابی بین‌الملل موضوعی چندبخشی و فرابخشی است، در همین راستا تنظیم نقشه راه جامع همکاری‌ها با دستگاه های مرتبط و بخش خصوصی ضرورت دارد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.