پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۲۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۱۶۶۱ مورد

سه شنبه ١٧ اسفند ١٤٠٠ ساعت ١٢:٢ ب.ظ   ( بازدید : 354 نفر )

مدیران حقوقی و حراست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با رئیس پلیس آگاهی استان دیدار و در خصوص موضوعات مشترک کاری گفتگو کردند.

به گزارش وب‌دا، در این دیدار که به درخواست اداره آگاهی و مدیریت امور حقوقی دانشگاه انجام شد، مدیر امور حقوقی و املاک دانشگاه از نیروی انتظامی که همواره در کنار دانشگاه علوم پزشکی هستند و دوشادوش مدافعان سلامت برای ارتقاء امنیت، سلامت و آسایش مردم تلاش می کنند قدردانی کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین قدیمی بر ضرورت همکاری و همراهی دو دستگاه در راستای مقابله با جرائمی ازجمله سرقت تاکید کرد.

 

وی افزود: از آنجائیکه پلیس، ابزارهای کشف سرقت را در اختیار دارد و با توجه به وسعت حوزه های فعالیت دانشگاه و برای حفاظت از فضاهای بهداشتی و درمانی، نیاز به منابع مالی داریم که این منابع در اختیار دانشگاه نیست، بنابراین از پلیس درخواست همکاری و کمک به حفظ بیت المال که هدف آن خدمت به مردم است را داریم.

 

رئیس پلیس آگاهی استان نیز در این دیدار بیان کرد: پلیس به‌عنوان حافظ امنیت عمومی همواره برخورد با سارقان را در دستور کار قرار داده و این مهم را می‌توان در اجرای طرح‌های مختلفی که از سوی پلیس‌های تخصصی برگزار می‌شود، مشاهده کرد.

 

سرهنگ مقصود رستگار عنوان کرد: سرقت یکی از جرایم مهم جوامع و عملی است که تقریباً در تمامی‌کشورها دیده می‌شود. این جرم در گذشته‌های دور نیز وجود داشته و به اشکال مختلف صورت می‌گرفته است.سرقت در زمان‌های متفاوت و در جوامع مختلف تغییر کرده است، اما موضوعی که از ابتدای پیدایش سرقت تاکنون ثابت مانده، زشتی و مذموم بودن ماهیت آن است که همواره با مرتکب این جرم برخورد و مقابله شده است.

 

حمیدی سرپرست مدیریت حراست دانشگاه نیز در این دیدار از پیگیری‌ها و افزایش دوربین های مدار بسته دانشگاه در راستای پیشگیری از جرائم و سرقت خبر داد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.