پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۱۲۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۹۱۲ مورد

دوشنبه ١٢ اردیبهشت ١٤٠١ ساعت ١٠:٣٠ ق.ظ   ( بازدید : 90 نفر )

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به نشست خود با نماینده مردم پنج شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی و بازدید از بیمارستان پورسینای آشخانه، از پیگیری‌ها برای رفع دغدغه‌های حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش وب‌دا، دکتر سید حسن براتی‌زاده با بیان این مطلب گفت: طی نشستی که با دکتر وحیدی نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار آشخانه داشتیم، مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان مانه و سملقان بررسی شد.

 

وی با بیان اینکه در پایان بازدیدی از بیمارستان پورسینای آشخانه و بخش اورژانس این بیمارستان انجام شد، افزود: توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت و ارتقای شاخص‌های این حوزه در تمام شهرستان‌های استان ازجمله مهم‌ترین اولویت‌های کاری است.

 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اشاره‌ای نیز به بازدید اخیر خود از بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان داشت و تصریح کرد: مسائل مربوط به بخش عمرانی بیمارستان در این بازدید پیگیری و برای حل و فصل آن برنامه‌ریزی شد.

 

دکتر براتی‌زاده در خصوص زمین پیشنهادی برای ساخت دانشکده پرستاری شهرستان شیروان نیز اظهار کرد: جوانب و موقعیت زمین پیشنهادی بررسی شده و اقدامات لازم برای اجرای فرآیند در حال انجام است.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.