پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۴۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۵۳۶۵ مورد

دوشنبه ٢ خرداد ١٤٠١ ساعت ٢:٢٨ ق.ظ   ( بازدید : 387 نفر )

مراسم گرامیداشت سوم خرداد، سالروز حماسه فتح خرمشهر در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با حضور جمعی از دانشجویان، کارکنان و مسئولان در جوار مزار شهید گمنام این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش وب‌دا، در این مراسم که صبح روز دوشنبه 2 خرداد 1401 در محل مسجد امام علی(ع) دانشگاه و در جوار مزار شهید گمنام برگزار شد، معاونان توسعه مدیریت، فرهنگی و دانشجویی و آموزشی حضور داشتند با تلاوت دعای زیارت عاشورا همراه بود.

 

دکتر سیداحیاء سیدی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در مراسم با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران اشغال خرمشهر توسط رژیم بعث عراق، سوم خرداد را یکی از مهم‌ترین وقایع در طول تاریخ انقلاب اسلامی و مهم ترین نبرد رزمندگان اسلامی در دوران دفاع مقدس دانست.

 

وی گفت: رزمندگان توانستند با ایمان و اتکای به خداوند و با دستان خالی این پیروزی بزرگ را رقم بزنند.

 

دکتر صادقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز به عنوان سخنران در این مراسم از جریانات عملیات آزادسازی خرمشهر و نقش جوانان در این  حماسه مهم سخن گفت.

 

گفتنی‌ست در پایان این مراسم، شرکت کنندگان برای نثار فاتحه و گلباران  به سوی مزار شهید گمنام دانشگاه رهسپار شدند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید جاویدالاثر، با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کردند.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.