پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۴۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۱۹۱۸۸۴ مورد

سه شنبه ٣ خرداد ١٤٠١ ساعت ٨:١١ ق.ظ   ( بازدید : 129 نفر )

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به ضرورت تبیین موضوعات مرتبط با قانون جوانی جمعیت و اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌شده در این حوزه، از راه‌اندازی وبسایت قرارگاه جوانی جمعیت در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش وب‌دا، مهندس مجید پورخیاط روز دوشنبه 2 خرداد 1401 در کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که با حضور اعضای این کمیته برگزار شد، بر نقش تولید محتواهای کارآمد و استاندارد با بهره‌گیری از توان علمی و تخصصی اساتید، افراد هیئت علمی و رسانه‌ها تأکید کرد.

 

وی با بیان اینکه شناخت مخاطب یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازها برای تولید پیام و محتوا است، تصریح کرد: انجام طرح‌های تحقیقاتی و افکارسنجی نسبت به موضوع جوانی جمعیت و رسانه‌های مورد استفاده مردم برای دریافت اخبار و اطلاعات باید در کمیته‌های مربوطه انجام شود.

 

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تأکید کرد: تمام کمیته‌های قرارگاه جوانی جمعیت که در دانشگاه تشکیل شده است باید مصوبات و اقدامات خود را برای اطلاع‌رسانی به کمیته رسانه ارسال کنند.

 

وی همچنین با اشاره به وظایف دیگر دستگاه‌های اجرایی در قانون جوانی جمعیت، اظهار کرد: مطالبه‌گری از دستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی و اقناع‌سازی مردم، مستلزم مشارکت دستگاه‌های فرهنگی، رسانه‌های استان و افراد متخصص در هیئت علمی است که حتما در جلسات بعدی کمیته رسانه از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.