پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۳۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۳۶۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۲۷۱۰۲ مورد

چهارشنبه ٤ خرداد ١٤٠١ ساعت ١:٣٥ ق.ظ   ( بازدید : 365 نفر )

امام جمعه موقت بجنورد بر افزایش آگاهی مردم نسبت به فرهنگ عمومی سلامت تأکید کرد و گفت: هر چقدر مردم با موضوعات سلامت آشنا باشند از هزینه های حوزه سلامت کاسته و باعث کاهش آسیب‌ها در این حوزه می شود.

به گزارش پایگاه خبری وبدا، حجت الاسلام «مهدوی پور» روز چهارشنبه 4 خرداد 1401 در دومین مجمع سلامت استان که با حضور مسئولان ارشد استانی در محل سالن گلشن بجنورد برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)، آگاهی فردی را راه درمان، سلامت و نجات برشمرد و افزود:  یکی از مشکلات امروزه جامعه کم بودن اطلاعات عمومی مردم از رمز و رازهای سلامت است و باید در این زمینه کار شود.

 

وی در بخشی از سخنان خود لازمه سر و سامان یافتن زندگی اجتماعی، فردی و امورات یک کشور را در 4 ویژه ای برشمرد و اعلام کرد: اولین و مهم ترین ویژگی صحت و سلامتی است، اگر فرد یا جامعه ای سلامت وجودی نداشته باشد قطعا در هیچ عملی موفق نخواهد شد و این امر نشاگر این است که کارهای بزرگ در همه حوزه ها مدیون سلامتی است.

 

امام جمعه موقت بجنورد، برخورداری از سرمایه را دومین ویژگی ذکر و عنوان کرد: یکی دیگر از ابزارهای رسیدن به سلامت، امکانات و سرمایه است و بدون آن ممکن نیست انسان به سلامت لازم برسد.

 

وی با بیان این که تخصص در کنار سلامت شرط لازم است و اگر در کنار ثروت متخصص نباشد موفق نخواهیم بود، یادآوری کرد: استان خراسان شمالی نیازمند متخصصان در رشته های مختلف حوزه سلامت است و کمبودهایی وجود دارد که باید مسئولان ارشد به دنبال تامین همه این نیازها باشند.

 

مهدوی پور ادامه داد: توفیق ویژگی چهارم است، همه آنچه گفته شد باید مرتبط و متصل به توفیق الهی بشود تا کار کامل و درست انجام شود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.