پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
پنج شنبه ٦ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۵۲۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۱۴۷۲ مورد

دوشنبه ١٠ مرداد ١٤٠١ ساعت ٧:٤٠ ق.ظ   ( بازدید : 1230 نفر )

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در پیامی از خدمات دکتر براتی‌زاده، معاون پیشین توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تقدیر و سرپرست جدید این معاونت را معرفی کرد.

به گزارش وب‌دا، در پیام دکتر سیدجواد پورنقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خطاب به معاون پیشین توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه، آمده است؛

 

"برادر ارجمند جناب دکتر براتی‌زاده

 

رشد و پیشرفت حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مرهون تلاش جمعی کادر فداکار بهداشت و درمان، اعضای محترم هیأت علمی، دانشجویان عزیز و کارشناسان دلسوزی است که با بهره‌گیری از توان علمی و ظرفیت ‌های فردی خود زمینه تعالی این نهاد علمی که به حق نماد آموزش عالی در حوزه علوم پزشکی کشور نام گرفته است را فراهم ساخته‌اند، در این میان نقش و جایگاه مدیران ارشد در جهت‌دهی و انسجام‌بخشی به این حرکت پرشتاب نقشی ماندگار و تاثیرگذار است.

 

بدینوسیله از خدمات شایسته و تلاش‌های جنابعالی در دوره تصدی سمت معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم. امیدوارم دانشگاه در آینده نیز از تجربیات ارزشمند جنابعالی بهره‌‌مند گردد و منشأ خیر در این مسیر باشید.

 

ضمن آرزوی سلامتی، توفیق جناب‌عالی را در همه شئون زندگی از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم."

 

بر اساس این گزارش؛ دکتر حمید رضا صدوقی از اعضای هیئت علمی دانشگاه که تا پیش از این به عنوان رئیس دفتر ریاست مشغول به خدمت بود، با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی منصوب شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 1 نظر

یک شهرونددوشنبه ١٠ مرداد ١٤٠١ ساعت ١٢:٢١ ب.ظ

صد تاسف که‌ این‌ آمد و صد حیف که آن رفت