پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ٢٣ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۳۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۳۳۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۳۱۸۷۴۵ مورد

دوشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠١ ساعت ٠:٠ ق.ظ   ( بازدید : 7 نفر )

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تشکیل ستاد برگزاری هفته سلامت در این دانشگاه به منظور برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای مطلوب برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت این هفته خبر داد.

به گزارش وب‌دا، مهندس مجید پورخیاط با بیان این مطلب اظهار کرد: این ستاد با مسئولیت سرپرست دانشگاه و دبیری روابط عمومی تشکیل و نخستین جلسه درون‌سازمانی آن نیز با حضور نمایندگان معاونت‌ها و واحدهای تابعه برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه برنامه‌های این هفته با محوریت سلامت از 17 اردیبهشت‌ماه جاری آغاز و تا 23 اردیبهشت ادامه دارد، افزود: نقش مردم، مسئولان و سمن‌ها در تحقق عدالت و تعالی نظام سلامت، دستیابی به انرژی پاک، مدیریت حوادث و بلایا و ارتقای سلامت خانواده و جوانی جمعیت ازجمله مهم‌ترین محورهای برنامه‌ریزی‌شده برای این هفته است.

 

دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت خراسان شمالی عنوان کرد: در تدوین برنامه‌های این هفته در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، بر هم‌افزایی بین دستگاهی و هماهنگی با سازمان‌های مرتبط با امر سلامت ازجمله آموزش و پرورش، محیط زیست، شهرداری و... با هدف اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها و تبیین شعار سال، تأکید شده است.

 

مهندس پورخیاط از تدوین بیش از ده ها برنامه در ستاد هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد و گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نام‌گذاری شده، تلاش شده است تا این مهم در برنامه‌های هفته سلامت محوریت قرار گیرد و با حضور مردمی و مشارکت عموم در نهایت مجموعه این اقدامات منتج به ارتقای سطح آگاهی و سلامت جامعه شود.


منبع : سایت روابط عمومی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.