پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ٢٤ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۳۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۵۶۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۳۲۱۸۸۹ مورد

جمعه ١٦ اردیبهشت ١٤٠١ ساعت ٠:٠ ق.ظ   ( بازدید : 18 نفر )

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به ارسال 241 اثر به جشنواره رسانه و سلامت گفت: این جشنواره به‌مناسبت هفته ملی سلامت و در راستای توسعه تولیدات محتوایی این حوزه و ارتقای فرهنگ سلامت عموم برگزار و با مشارکت حداکثری از سوی خبرنگاران استان مواجه شد.

به گزارش وب‌دا، مهندس مجید پورخیاط روز جمعه 16 اردیبهشت 1401 با اعلام این خبر گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار، در مجموع 241 اثر در بخش‌های مختلف خبر و مصاحبه، سرمقاله و یادداشت، گزارش مکتوب و ویدئویی، عکس و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 

وی با اشاره به استقبال و مشارکت بسیار بالای خبرنگاران استان در جشنواره رسانه و سلامت خراسان شمالی، تصریح کرد: موضوع قابل توجه این جشنواره، ارسال آثار و تولیدات رسانه‌ای از تمام شهرستان‌های استان بود که سبب شد با پیشنهاد هیئت داوران، بخش ویژه‌ای به جشنواره اضافه و از خبرنگاران فعال شهرستان‌ها در حوزه سلامت به طور ویژه تقدیر کنیم.

 

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: آثار دریافت شده امروز داوری و برگزیدگان در مراسم اختتامیه جشنواره فردا شنبه مصادف با نخستین روز از هفته سلامت، با حضور اصحاب رسانه و مسئولان دانشگاه، معرفی خواهند شد.

 

مهندس پورخیاط تصریح کرد: هفته ملی سلامت فرصت مغتنمی است تا با برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های جانبی مرتبط، زمینه‌های تعامل با خبرنگاران و رسانه‌ها را بیش از پیش فراهم آوریم و هم از تلاش‌های آنان در طول سال و همراهی بی‌شائبه با نظام سلامت تقدیر کنیم.


منبع : سایت روابط عمومی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.