پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ٢٤ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۳۶۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۳۲۲۶۸۴ مورد

سه شنبه ٢٤ خرداد ١٤٠١ ساعت ٠:٠ ق.ظ   ( بازدید : 7 نفر )

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه روابط عمومی فعال در بیمارستان سبب ایجاد یک ارتباط رضایت‌بخش بین جامعه و سیستم درمانی می‌شود، بر تقویت این جایگاه در بیمارستان‌های استان در راستای افزایش رضایتمندی مردم از خدمات درمانی تأکید کرد.

به گزارش وب‌دا، دکتر محمدرضا جمعه‌زاده روز دوشنبه 23 خرداد 1401 در نشستی مشترک با مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که با حضور رؤسای بیمارستان‌های استان و کارشناسان روابط عمومی آنان برگزار شد بر اهمیت نقش روابط عمومی در سیستم درمانی تأکید کرد.

 

وی با اشاره به دوران همه‌گیری کرونا و افزایش مراجعه مردم به بیمارستان‌های استان برای دریافت خدمات، عنوان کرد: در این دوران مردم به طور ملموس شاهد فعالیت‌های ایثارگرانه کادر درمان بودند که سبب بهبود تصویر ذهنی آنان از سیستم بهداشت و درمان شد که بخشی از آن حاصل فعالیت‌های روابط عمومی بود.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: شناسایی نقاط ضعف و قوت عملکرد مجموعه بخش‌های بیمارستان از طریق ارتباطات درون و برون بخشی روابط عمومی‌ها ازجمله ارتباط با کارکنان، مردم، رسانه‌ها و... در ارتقای کیفیت خدمات و رضایتمندی مردم نقش مهمی دارد.

 

دکتر جمعه‌زاده با تأکید بر ارتقای جایگاه روابط عمومی خطاب به رؤسای بیمارستان‌های استان گفت: معرفی خدمات و حمایت‌های درمانی در بیمارستان‌های استان باید از طریق روابط عمومی‌ها بیش از پیش پررنگ‌تر شود.

 

مهندس مجید پورخیاط، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این نشست با بیان اینکه تصویر ذهنی مطلوب از بیمارستان‌ها با تخصص و هنر روابط‌عمومی باید ایجاد شود، ابراز امیدواری کرد: با اجرای برنامه‌های منسجم‌تر در حوزه کاری روابط عمومی بیمارستان‌ها، به دنبال تحقق این مهم هستیم.

 

وی عنوان کرد: روابط عمومی باید در کارکرد اصلی خود و به عنوان مشاور برای مدیران، نقش‌آفرینی کند و برای تقویت این جایگاه، برنامه‌هایی عملیاتی در حال اجرا و یا تدوین است که بتوانیم از این ظرفیت در راستای افزایش رضایتمندی مردم از خدمات دولتی در بیمارستان‌های استان استفاده کنیم.

 

مهندس پورخیاط اظهار کرد: باید به رصد و پایش انتقادات و پیشنهادات مراجعه‌کنندگان به بیمارستان، توجه و اقدامات اصلاحی در هر جای ممکن با کمک روابط عمومی‌ها انجام شود.

 

وی گفت: پاندمی کرونا سبب افزایش اعتماد عمومی مردم به سیستم بهداشت و درمان شد و اکنون با کمرنگ شدن این بیماری در سطح جامعه باید تلاش کنیم با ارتقای کیفیت خدمات و اطلاع‌رسانی مستمر فعالیت‌ها، این تصویر مطلوب در ذهن مردم ماندگار شود.

 

گفتنی‌ست در این نشست رؤسای هر یک از بیمارستان‌های استان ازجمله امام خمینی(ره) شیروان، پورسینا آشخانه، امام حسن(ع) بجنورد، بنت‌الهدی، امام رضا(ع) و بیمارستان امام علی(ع) نیز دیدگاه‌های خود در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی را طرح و نظرات برای بهبود فعالیت‌های این حوزه به هم‌اندیشی گذاشته شد.


منبع : سایت روابط عمومی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.