پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ٢٤ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۳۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۰۷۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۳۲۵۴۰۱ مورد


نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی خراسان شمالی و مشهد در راستای هم اندیشی و انسجام بخشی فرآیندهای حوزه اطلاع‌رسانی کلان منطقه9 برگزار شد.

به گزارش وب‌دا، مهندس مجید پورخیاط مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی روز شنبه 28 خرداد 1401 در نشست با مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر ضرورت تقویت ارتباطات بین دانشگاه های منطقه9 تأکید کرد.

 

وی با بیان اینکه تقویت حوزه روابط عمومی در هر یک از دانشگاه های علوم پزشکی منطقه9 سبب ارتقای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی و نیز افزایش رضایتمندی افکار عمومی می‌شود، افزود: این ارتباطات مستمر و یکپارچه، باعث اثربخشی بیشتر فعالیت ها می‌شود.

 

پورخیاط با اشاره به برخی اقدامات جدید انجام شده در حوزه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد: برای ارتقای این اقدامات و دستیابی به اهداف دانشگاه‌های عضو کلان منطقه9، به دنبال استفاده از تجربیات دیگر دانشگاه‌ها هستیم.

 

دکتر محمد پهلوان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این نشست با بیان اینکه روابط عمومی یکی از بخش‌های مهم سازمان به شمار می‌رود که نقش مهمی در شکل‌گیری افکار عمومی و نیز ارائه خدمات بهداشت و درمان به مردم دارد، تصریح کرد: نقش موثر این حوزه به‌خصوص بعد از کرونا در بین مردم پررنگ‌تر شد.

 

وی عنوان کرد: حوزه بهداشت و درمان بسیار گسترده و به تبع فعالیت‌های روابط‌عمومی نیز گسترده است که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تلاش خواهیم کرد ارتباط و برنامه‌های مشترک بین دانشگاه‌های قطب را بیشتر کنیم.

 

گفتنی‌ست این نشست در راستای هم‌اندیشی و تقویت ارتباطات بین دانشگاه‌های علوم‌پزشکی در حوزه روابط عمومی برگزار شد.


منبع : سایت روابط عمومی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.