پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۴۶۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۳۲۵۲ مورد

پنج شنبه ٢٥ اسفند ١٤٠١ ساعت ١٠:٢٢ ق.ظ   ( بازدید : 328 نفر )

اعضای مجمع خیران سلامت استان در دیدار و تبریک انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، برای همکاری‌های بیشتر با این دانشگاه اعلام آمادگی کردند و دکتر شاهین‌فر نیز در این دیدار، پیشنهاداتی ارائه داد.

 

به گزارش وب‌دا، در این دیدار، اعضای مجمع خیران سلامت استان گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه و از همدلی و همراهی دانشگاه علوم پزشکی استان تقدیر و تشکر کردند.

 

دکتر شاهین فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان نیز ضمن قدردانی از حضور و عرض تبریک اعضای مجمع خیران سلامت و همچنین اقدامات انجام شده از سوی این مجمع، پیشنهاد داد که میتوان از ظرفیت مجمع خیران سلامت، علاوه بر کارهای مرتبط با ساخت و ساز مراکز بهداشتی، در سایر حوزه ها از جمله حمایت و تامین سبد غذایی برای مادران باردار و مادران شیرده و همچنین موضوع جوانی جمعیت هم استفاده کرد.

 

تبیین شاخص های مجمع خیران سلامت استان، تشریح اقدامات انجام شده از سوی مجمع خیران سلامت، بررسی زمینه‌های همکاری بیشتر و ضرورت ترویج فرهنگ وقف در حوزه سلامت از جمله موضوعات مطرح شده در دیدار اعضای مجمع خیران سلامت استان با دکتر شاهین‌فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بود.

 

گفتنی است؛ تاکنون چندین پروژه بهداشتی با مشارکت مجمع خیران سلامت استان احداث شده و احداث چند پروژه بهداشتی دیگر نیز در دست اقدام قرار دارد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.