پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۹۷۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۴۷۶۸ مورد

شنبه ٢٧ اسفند ١٤٠١ ساعت ٢:٠ ق.ظ   ( بازدید : 822 نفر )

رئیس گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت بجنورد از رسیدگی به 725شکایت بهداشتی مردمی از ابتدای سال تا کنون در سامانه 190 توسط کارشناسان این مرکز خبر داد.



اشرف تمیزی روز شنبه 27 اسفندماه 1401 در گفتگو با وب‌دا، گفت: بازرسان بهداشت با هدف بررسی میزان انطباق شرایط محل با قوانین و مقررات و الزامات بهداشتی در جهت ارتقا ء سلامت جامعه به صورت مستمر بازدیدها را انجام می‌دهند.


وی با بیان اینکه بازرسان بهداشت محیط در راستای وظایف خود درسال جاری نسبت به اخذ اخبار و شکایات مردمی که درسامانه 190کشوری ثبت شده بود اقدام کرده اند، افزود: 725 شکایت مردمی در رابطه با بهداشت از ابتدای سال تاکنون بررسی و رسیدگی شده است.


رئیس گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت بجنورد با بیان اینکه بازرسی ها در حوزه های متعدد از جمله مواد غذایی، بهداشت محیط و .... انجام می شود؛ اعلام کرد: بیشترین شکایت ثبت شده در سامانه 190 به ترتیب در رابطه با مواد غذایی، فاضلاب و بهداشت اماکن عمومی بوده است.


وی با اشاره به اینکه گشت های ویژه در روزهای پایانی سال فعال هستند و به رعایت نکات بهداشتی نظارت دارند، عنوان کرد: شهروندان،می توانند درصورت مشاهده تخلفات بهداشتی مانند عرضه موادغذایی فاسد، تاریخ گذشته، موادغذایی غیرمجاز و موارد نگهداری نامناسب از موادغذایی ازطریق شماره تلفن 190کشوری، شکایات مربوط به مسائل بهداشت محیط خود را به این سامانه اطلاع دهند که پس از ثبت شکایات بازرسان در اسرع وقت به محل مورد نظر مراجعه کرده و رسیدگی لازم را انجام خواهند داد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.