پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۰۹۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۲۸۸۴ مورد

شنبه ٢٧ اسفند ١٤٠١ ساعت ١٤:١٥ ب.ظ   ( بازدید : 188 نفر )

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تشریح بخشی از برنامه‌های این معاونت در سال جاری، گفت: مجموعا بیش از 60 برنامه محوری طی این مدت با همراهی دانشجویان برگزار شد.

 

دکتر سید احیا سیدی روز شنبه 27 اسفندماه 1401 در گفتگو با وب‌دا، اظهار کرد: طی سال جاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برنامه‌های متعددی را به‌منظور مشارکت بیشتر دانشجویان در امور فرهنگی و تربیتی، اجرایی کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه تمامی برنامه‌ها با مشارکت و حضور دانشجویان رقم خورده است، گفت: یقینا نقش‌آفرینی دانشجویان در اجرای برنامه‌های فرهنگی ازجمله مهم‌ترین اهداف ما است که طی سال جاری بخش قابل توجهی از این هدف محقق شد.

 

وی در ادامه به تشریح برخی از مهم‌ترین عناوین برنامه‌ها پرداخت و افزود: در حوزه اردوهای فرهنگی، زیارتی و تفریحی بیش از 10 مورد برنامه اجرا شد که اردوی راهیان نور، راهیان پیشرفت، طبیعت‌گردی روستای رویین، طبیعت‌گردی پارک ملی گلستان و بازدید علمی از شرکت پگاه خراسان از جمله این برنامه‌ها بود.

 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه با اشاره به اینکه صدها برنامه جانبی نیز همراه این برنامه‌های محوری اجرا شد، تصریح کرد: در حوزه اردوهای جهادی نیز 9 برنامه در روستاهای محروم برگزار شد که دانشجویان محور اصلی برنامه‌ها بودند.

 

دکتر سیدی، برگزاری انواع مسابقات ورزشی با هدف شورآفرینی بین دانشجویان را دیگر برنامه‌های این معاونت برشمرد و تأکید کرد: طی سال جاری بیش از 10 برنامه با محوریت فعالیت‌های آیینی و مذهبی برگزار شد.

 

وی برگزاری جشن نیمه شعبان ویژه دانشجویان و اساتید و کارکنان به صورت مجزا، برگزاری پویش به نیت حاج قاسم، برگزاری دورهمی از عشق تا بهشت، اکران چند مورد فیلم و مستند، برگزاری نشست تبیینی هندسه انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت:  هدف تمامی برنامه‌ها مشارکت دانشجویان در امور فرهنگی بوده است.

 

دکتر سیدی در ادامه با تأکید بر اینکه برخی برنامه‌های دانشگاه برای نخستین‌بار در سطح ملی اجرایی شده، تصریح کرد:  انتشار نخستین اپلیکشن تخصصی دانشجویان در کشور، اعزام کاروان 100 نفره دانشجویان به اربعین، افتتاح مجموعه فرهنگی کافه فکرانه و اردوی راهیان پیشرفت بخشی از این موراد بوده است.

 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در انتها گفت: مجموعا بیش از 60 عنوان برنامه محوری و بزرگ در این راستا اجرایی شده است که شامل برنامه‌های روزمره و سالانه نمی‌شود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.