پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
جمعه ٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۸۲۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۳۶۱۷ مورد

پنج شنبه ١٠ فروردین ١٤٠٢ ساعت ١٧:٥٩ ب.ظ   ( بازدید : 286 نفر )

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در ادامه بازدیدهای نوروزی مجموعه سلامت در استان، اینبار به همراه استاندار خراسان شمالی و جمعی دیگر از مسئولان از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان بازدید کرد و در گفتگویی صمیمانه با برخی از بیماران این مرکز، وضعیت درمان آن‌ها را موردبررسی و ارزیابی قرار داد.

به گزارش وب‌دا، در این بازدید که بعدازظهر پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه 1402 انجام شد، دکتر جواد شاهین‌فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به همراه  دکتر حسین نژاد استاندار، سید جواد ایلالی دادستان مرکز استان، محمدباقر باقرپور فرماندار بجنورد، دکتر حسن براتی زاده و دکتر عفتی زاده معاونان توسعه مدیریت و درمان دانشگاه و نیز جمعی دیگر از مسئولان استانی حضور داشتند و از نزدیک روند درمان بیماران، کمبودها و مشکلات را بررسی و از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کردند.

 

بر اساس این گزارش؛ دکتر شاهین فر در این بازدید صمیمانه با برخی از بیماران گفت‌وگو و وضعیت درمان آن‌ها را موردبررسی و ارزیابی قرار داد.

 

استاندار خراسان شمالی نیز در این بازدید ضمن رسیدگی به برخی از مسائل و مشکلات این مرکز از اهمیت پیشگیری و مقدم بودن آن بر درمان سخن گفت و بیان کرد: طرح پیشگیری از اعتیاد در استان نیز آغاز شده است و در اولویت است اما برای ارائه خدمات درمان نیز باید آمادگی کامل وجود داشته باشد تا بیماران تحت کنترل بوده و در جامعه رها نباشند.

 

همچنین در این بازدید در خصوص اشتغال‌زایی بیماران بهبودیافته، نحوه درمان و نقش دستگاه‌ها در مدیریت اعتیاد در استان مواردی مطرح شد.

 

گفتنی است؛ از آغاز تغییر و تحولات مدیریتی در مجموعه سلامت استان تاکنون با رویکردی جهادی، بازدیدها و نظارت‌های مستمری با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونان وی و با هدف ارتقاء سلامت همگانی و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی، انجام شده است. قاب‌های اتحاد و همدلی این روزهای مجموعه سلامت، از حرکتی مسنجم، همسو و یکپارچه به سمت تحقق اهداف و رسیدن به چشم‌انداز مطلوب خبر می‌دهد.

 


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.