پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۲۰۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۷۲۲۳ مورد

چهارشنبه ١٠ خرداد ١٤٠٢ ساعت ٢:٣٩ ق.ظ   ( بازدید : 183 نفر )

سرپرست دانشگاه و مسئول نهاد رهبری مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی طی پیامی مشترک سالروز ولادت امام رضا(ع) را تبریک گفتند.

 

به گزارش وب‌دا، دکتر جواد شاهین‌فر، سرپرست دانشگاه و حجت الاسلام عقیل فرزانه، مسئول نهاد رهبری مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی طی پیامی مشترک سالروز ولادت امام رضا(ع) را تبریک گفتند.

 

متن پیام به این شرح است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ايران اسلامي مفتخر است به ميزباني از خاندان عصمت و طهارت و فرزندان با كرامت امام موسي كاظم، حضرت معصومه(س)، حضرت احمد بن موسي(ع) و حضرت رضا(ع) و در اين ايام سرور و شادي، حال و هواي معنوی و شورانگيزی جای جای نظام اسلامي را در بر گرفته است.

 

ميلاد سراسر نور و باسعادت هشتمين اختر تابناك آسمان امامت، حضرت علي بن موسی‌الرضا (ع) برای دوست داران ولایت، مبین محبت، ایثار و سخاوت به فرزندان نبوت و عصاره عشق به راه راستین اسلام ناب محمدی است.

 

ضمن تبريك اين ایام مبارک و نورانی محضر همه عاشقان و دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در جای‌جای این کره خاکی و همچنین مردم قدرشناس استان، از خداوند بزرگ و بلندمرتبه برای همگان توفيق كسب فيض و بهره‌مندی بیش‌ازپیش از درياي فضائل و كرامات اين سرچشمه زلال رحمت الهي را مسألت داریم.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.